Strona główna 561/2006 WE i AETR Max 3 tygodnie na odbiór odpoczynku tygodniowego skróconego? Niekoniecznie!

Max 3 tygodnie na odbiór odpoczynku tygodniowego skróconego? Niekoniecznie!

1828
0
4.2/5 (5)

Odbiór odpoczynku tygodniowego skróconego – Dr Mariusz Miąsko omawia wątpliwości dotyczące maksymalnego czasu na realizację odbioru odpoczynku tygodniowego skróconego.

Odbiór odpoczynku tygodniowego skróconego

Więcej filmów z wyjaśnieniami dr M. Miąsko znajduje się na videoblogu na stronie: https://mariuszmiasko.pl/

Kanał na Youtube dr. Mariusz Miąsko dostępny jest pod adresem:https://www.youtube.com/channel/UCg8kFnamtgONJ6okTj_RVdA/videos

Jeśli chcesz zadać pytanie do doktora Mariusza Miąsko napisz pod adres: mistrzowieprawa@viggen.pl ’

Więcej na temat rekompensaty za odpoczynek tygodniowy skrócony pod adresem: https://jazdaprawna.pl/kiedy-rekompensata-za-odpoczynek-tygodniowy-skrocony/ 

Mariusz Miąsko

Mariusz Miąsko: doktor Nauk Prawnych UJ (specjalność Prawo Pracy), Autor ponad 230 publikacji prawnych, Autor i współautor ponad 175 interwencji prawnych do instytucji krajowych oraz unijnych, Autor projektów ustaw, Wykładowca, Założyciel i współwłaściciel największej polskiej firmy prawniczej branży TSL – Kancelaria Prawna Viggen Sp.j, prezes Stowarzyszenia URKSiTD „Najlepsza Droga”, Ekspert udzielający od 17 lat dziesiątek wywiadów dla polskich mediów, uczestnik prac Podkomisji Transportu w Sejmie RP w zakresie nowelizacji ustawy o czasie pracy kierowców i ustawy o transporcie drogowym, wynalazca, Pomysłodawca i twórca programów komputerowych dla branży transportowej. 

Niektóre z sukcesów

  • autor uwzględnionych przez KE poprawek błędów unijnego prawa transportowego (w szczególności zał. nr IV do rozporządzenia 1071/2009 WE),

  • autor pierwszego w Polsce Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego tzw. Planu Transportowego dla ZKGKM w Olkuszu (http://www.zkgkm-olkusz.pl/upload/plan%20transportowy%20ZKGKM%20Olkusz.pdf),

  • autor wniosków do MSZ, skutkujących implementacją do polskiego systemu prawnego dwóch nowelizacji kluczowych umów międzynarodowych branży TSL – Umowy AETR oraz Umowy ATP,

  • zaprzestanie nakładania nielegalnych kar przez GITD za każdą bramownicę Viatoll po szeregu następujących interwencji: dwukrotnie u RPO, NIK, wielokrotnie GITD i Ministerstwie Transportu, w mediach m.in. „Rzeczpospolita”, „Polsat”, „TVN24”, RMF,

  • zaprzestanie przez GITD nielegalnego ważenia DMC wagami do ważenia osi,

  • wykazanie na gruncie naukowym poprzez obronę pracy doktorskiej nieprawidłowości orzecznictwa Sądu Najwyższego. 

Autor projektów ustaw:

  • ustawy o transporcie drogowym,
  • ustawy o kierujących pojazdami,
  • ustawy o czasie pracy kierowców,
  • ustawy o drogach publicznych,
  • ustawy prawo przewozowe,
  • uregulowania dot. unieruchomienia ładunków. Pomysłodawca i twórca programów komputerowych dla branży transportowej:
        • Wirtualny Audytor”,
        • Przedstawiciel Zagraniczny”,
        • Koniczynka”,
        • VTS – ewidencja czasu pracy”,
        • VTS – wynagrodzenia”,
        • Bus Manager”,
        • Silnik Prawny”,
        • VTS E-urlopówka”.

     

Oceń artykuł

Poprzedni artykułCo nowego na rynku pracy w 2018 roku?
Następny artykułWykład dla branży transportowej, który przyciąga tłumy

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj