Operator systemu viaTOLL informuje, że uproszczeniu i skróceniu uległa procedura zamiany umowy w trybie przedpłaconym (pre pay) na umowę w trybie z odroczoną płatnością (post pay).
Zmiany trybu umowy można dokonać w Punkcie Obsługi Klienta. Po dostarczeniu przez użytkownika oryginału gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej bądź pieniężnej, a następnie jej wprowadzeniu do systemu, można zamienić umowę w trybie przedpłaconym na umowę z odroczoną płatnością. Nowa umowa będzie wygenerowana automatycznie z takim samym numerem klienta w systemie. Po jej podpisaniu aktywne konta pojazdów zostaną automatycznie przeniesione z umowy w trybie przedpłaconym. Przekształcanie umowy nie wymaga żadnych zmian w urządzeniach pokładowych viaBOX, czyli użytkownik nie musi ich przynosić do Punktu Obsługi Klienta.
Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej viatoll.pl – w tym m.in. porównanie umów w trybie przedpłaconym i z odroczoną płatnością, kalkulator gwarancji, a także lista Punktów Obsługi Klienta.
Źródło: viatoll.pl