Z końcem czerwca 2021 r. mają ruszyć kontrole zasadności wydatkowania subwencji PFR 1.0. Oznacza to, że przedsiębiorcy muszą do tych kontroli odpowiednio się przygotować. Otrzymanie subwencji wiązało się z automatycznym wyrażeniem zgody na monitoring jej wydatkowania. Kontrole przeprowadzane mogą być przez ZUS, US oraz KRS.
Konsekwencją negatywnej weryfikacji może być wypowiedzenie umowy z koniecznością natychmiastowego, w terminie 14 dni zwrotu całości otrzymanej subwencji. Zasadnym jest zatem, aby po dokonaniu rozliczenia w ramach bankowości elektronicznej dokonać weryfikacji prawno-księgowej dokonanych subwencją rozporządzeń.
Kancelaria Prawna Viggen sp.j. przeprowadza audyty przygotowujące do kontroli zasadności wydatkowania subwencji PFR. Jeśli mają Państwo wątpliwości w zakresie rozliczeń, nasz zespół pozostaje do dyspozycji:
jak@viggen.pl tel.: 519 140 984
biuro@viggen.pl tel.: 509 982 577, tel.: (12) 637 24 57