W viaTOLL planowana jest przerwa techniczna. Nastąpi ona w dniach 12/13 stycznia br. w godzinach 22:00-4:00.
Jak informuje viatoll.pl, w tym czasie niedostępne będą Panel Obsługi Klienta, aplikacja mobilna oraz możliwość sprawdzania stanu salda przez SMS. Nie będzie również możliwości doładowania konta online oraz w Miejscach Obsługi Klienta. Przerwa spowoduje ponadto brak funkcjonowania rejestracji wstępnej przez stronę internetową.
W viaTOLL planowana jest przerwa techniczna – uzupełnij środki
Kierowcy proszeni są o sprawdzenie stanu konta przed rozpoczęciem przerwy technicznej i ewentualne uzupełnienie środków na koncie przedpłaconym. Zgodnie z informacjami udostępnionymi przez viaTOLL.pl, przerwa techniczna nie ma wpływy na naliczanie opłat za przejazd. Należy jednak pamiętać, że aktualizacja danych o transakcjach może nastąpić z opóźnieniem.
Nowa wersja aplikacji mobilnej viaTOLL – zalety
Przypominamy także, od 29 września dostępna jest nowa odświeżona wersja aplikacji mobilnej viaTOLL. Dostępna jest ona dla użytkowników systemu viaTOLL w sklepach Google Play oraz App Store. W odświeżonej szacie graficznej użytkownicy mają możliwość sprawdzenia stanu salda konta przepłaconego, doładowania konta przy pomocy karty płatniczej lub flotowej. Ponadto aplikacja umożliwia wytyczenie trasy do najbliższego Miejsca Obsługi Klienta oraz zestawienie podstawowych informacji na temat umowy. Aplikacja została dostosowana do zmieniających się wymogów producentów oprogramowania iOS. Została ona także udoskonalona pod względem atrakcyjności i funkcjonalności.