Nie masz czasu na załatwienie sprawy w urzędzie?
Procedury administracyjne są skomplikowane?
Nie lubisz stać w urzędowych kolejkach?
Powierz załatwienie sprawy w urzędzie firmie, która specjalizuje się w pośrednictwie w wszelakiego rodzaju sprawach urzędowych na terenie Krakowa i okolic. Załatw sprawę w urzędzie bez wychodzenia z domu.
Firma specjalizuje się w załatwianiu spraw w urzędzie w oparciu o udzielone przez Klienta pełnomocnictwo.
Zajmujemy się m.in.:
-
rejestracją pojazdów
-
wymianą prawa jazdy
-
uzyskiwaniem odpisów aktów stanu cywilnego
-
rejestracją działalności gospodarczej i zmianami w ewidencji
-
uzyskiwaniem odpisów z ksiąg wieczystych i LWH
-
uzyskiwaniem odpisów z KRS
-
sprawami w Zarządzie Dróg (ZIKiT), m.in. takimi jak: uzyskiwanie zgody na zajęcie pasa drogowego, wydzielenie miejsca parkingowego, wydanie abonamentu postojowego
-
sprawami meldunkowymi
-
uzyskiwaniem poświadczonej mapy zasadniczej, ewidencyjnej, wypisu i wyrysu do celów prawnych oraz materiałów z archiwum zasobu geodezyjnego i kartograficznego
-
uzyskiwaniem zaświadczeń oraz dokumentów potwierdzających tytuł prawny do lokalu
-
uzyskiwaniem zaświadczeń z ZUS-u, KRUS-u i Urzędu Skarbowego
Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, w trosce o jego bezpieczeństwo i zaufanie. Świadczymy usługi na najwyższym poziomie, zapewniając fachową obsługę. Gwarantujemy bezpieczeństwo powierzonych nam dokumentów. Twoje dane będą u nas bezpieczne, nie udostępniamy ich nikomu poza urzędem lub instytucją, przed którymi reprezentujemy Klienta.
Skontaktuj się z nami!
tel.: 500 781 420