Strona główna Aktualności Dnia Iveco dla Poczty Polskiej

Iveco dla Poczty Polskiej

1077
0
No Ratings Information Message

transport-miedzynarodowy-transport-ekologiczny-ochrona-srodowiskaOd czerwca br. Fraikin Polska realizuje dostawy pojazdów użytkowych dla Poczty Polskiej SA. Dostarczanie pojazdów odbywa się w oparciu o kolejny już wygrany przetarg. Na dostawcę pojazdów Fraikin Polska wybrała Iveco.

Dostawę zapoczątkowało przekazanie 40 ciągników siodłowych IVECO Stralis, do których zakupiono naczepy kontenerowe i burto-firanki marki Wielton. Na początku lipca wydano 14 podwozi Stralis (12 o dmc 26 ton i 2 Eurocargo o dmc 18t). Pojazdy z zabudową kontenerową zostały wyposażone są w windy Dhollandia.

Pojazdy marki Iveco Poland dostarczone do Poczty Polskiej zostały sfinansowane przez firmę Fraikin Polska, która zaoferowała wynajem długoterminowy na okres 48 miesięcy. Oferta wynajmu w opcji door to door obejmuje każdorazową obsługę samochodów z dostawą i odbiorem z serwisu.

– Poczta Polska to dla nas klient strategiczny, z którym współpraca realizowana jest od kilku lat, zarówno w segmencie samochodów o dmc do 3,5t., jak i w segmencie samochodów wysokotonażowych o dmc 12-40t. Kolejny podpisany z Pocztą Polską kontrakt świadczy o tym, że wynajem zyskuje uznanie nie tylko wśród indywidualnych przedsiębiorców, ale również wśród instytucji państwowych, mówi Artur Nowicki, durektor generalny Fraikin Polska.

Ciągniki siodłowe Iveco Stralis dostarczone dla Poczty Polskiej to pojazdy wyposażone w 460 KM jednostki napędowe Euro 5. Wyposażeniem dodatkowym, oprócz klimatyzacji i spryskiwaczy reflektorów, pneumatycznego fotela kierowcy, dźwiękowego sygnału cofania, spoilerów, podgrzewanych lusterek jest Hill Holder – system wspomagający ruszanie na wzniesieniach oraz przełącznik ekonomicznej pracy silnika.
Kolejna dostawa 44 pojazdów Iveco dla Poczty Polskiej nastąpi jesienią br.

Niezależnie od powyższych dostaw Poczta Polska przyjmie do użytkowania partię 158 samochodów Iveco Eurocargo (z silnikami o mocach 160 i 180 KM) o dopuszczalnej masie całkowitej 8 i 12 ton z zabudową typu Playwood Plandex. Eurocargo, gdzie w kabinie znalazły się takie rozwiązani jak m.in.: zdalnie sterowany centralny zamek, filtr przeciwpyłkowy, radio z odtwarzaczem CD, tempomat, światła do jazdy dziennej, przyciemniane szyby oraz klimatyzacja. Transfer danych z pojazdu odbywa się poprzez interfejs FMS.

źródło: Iveco/wnp.pl

Oceń artykuł

Poprzedni artykułMinister Transportu wyjaśnił dlaczego przewoźnicy nadal będą płacić za wezwania GITD w sprawie viaTOLL
Następny artykułMT potwierdziło informację Kancelarii Prawnej Viggen: AETR nie obowiązuje polskich przewoźników