Strona główna Aktualności Dnia Przełomowe wydarzenie dla branży TSL w Warszawie 27 października

Przełomowe wydarzenie dla branży TSL w Warszawie 27 października

952
0
No Ratings Information Message

27 Października w Warszawie Dr Mariusz Miąsko przekaże polskim przedsiębiorcom konkretne porady gotowe do zastosowania natychmiast po ich zaimplementowaniu w firmie dające przewagę w Unii i w kraju.

Działanie to jest odpowiedzią na próby przeforsowania przez niektóre państwa Unii niekorzystnych dla polskiego transportu zapisów (możesz o tym przeczytać na naszym portalu).

Dr Mariusz Miąsko m.in. będzie mówił o tym:

– w listopadzie rusza Krajowy Rejestr Elektroniczny rejestrujący najpoważniejsze naruszenia – czy już wiesz, że ponad 50% firm może utracić licencję na okres do 3 lat? Jak się bronić ? (analiza prawna + film z Parlamentu Europejskiego)

– w 2018 roku wejdą nowe uregulowania dotyczące odpowiedzialności za unieruchomienie ładunków – czy to prawda, że prawie cała odpowiedzialność za szkody w przewozie będzie spoczywała po stronie nadawcy a nie przewoźniku?

– czy po przeczeniu TK (K 11/15) wolno zwolnić z opodatkowania ryczałty noclegowe zaliczone na poczet płacy minimalnej pracowników delegowanych? Analiza problematyki uzyskania Interpretacji Indywidualnej z ZUS i US

dlaczego zatrudniając kierowcę na umowę cywilnoprawną masz 30 różnych korzyści ekonomicznych i formalnych? (analiza korzyści)

– w jaki sposób można zamienić legalnie kierowcy umowę o pracę na umowę cywilnoprawną ?

– dlaczego zastosowanie umowy cywilnoprawnej opłaca się w przypadku kierowców delegowanych za granicę w kontekście płacy minimalnej?

ZAREZERWUJ SWOJE MIEJSCE – ZADZWOŃ : 606 589 800

– dlaczego warto zapisać w regulaminach 49 instrumentów prawa pracy w regulaminach wewnątrzzakładowych i zaoszczędzić statystycznie 1 mln zł/100 kierowców i przeciwdziałać roszczeniom? (omówienie wybranych instrumentów prawa pracy)?

– dlaczego i jakie nowe korzyści od początku 2017 roku po raz pierwszy w historii prawa pracy mogą czerpać z posiadania regulaminów pracy i wynagradzania nawet małe firmy zatrudniające do 20 pracowników?

– dlaczego błędnie wypełniony wniosek o wydanie druku A – 1 generuje wielomilionowe roszczenia do przewoźnika?

– dlaczego firmy transportowe nie mogą uzyskać dokumentu A – 1? (praktyczne porady)

TEGO NIE USŁYSZYSZ NIGDZIE INDZIEJ

ZAREZERWUJ BILETY GRUPOWE – ZADZWOŃ: 606 589 800

Oceń artykuł

Poprzedni artykułCzy tachograf w przewozie osób do 50 km jest konieczny?
Następny artykułAutobusy i autokary pod lupą mazowieckich inspektorów

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj