Większość przewoźników osób wykonujący transport osób na liniach regularnych krajowych i zagranicznych boryka się z niemożnością weryfikacji ilości przewiezionych przez własną firmę pasażerów oraz wydanych biletów (lub paragonów) za wykupioną usługę przewozową.
Wykorzystanie kontrolerów biletów daje wyrywkowy obraz tego co faktycznie się dzieje w autobusie.
Dlatego powstał system do stałego monitoringu zdarzeń w autobusach, który może nagrywać wszystkie czynności przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu wpływając na zwiększenie bezpieczeństwa oraz obrotów firmy.
KORZYŚCI Z ZAMONTOWANIA SYSTEMU MONITORUJĄCEGO W AUTOBUSIE:
-
System w bardzo często pozwala zwiększyć obroty ze sprzedaży biletów (wydanych paragonów) za wykonanie usługi transportowej,
-
System pozwala ustalić ilu faktycznie pasażerów przewoził przewoźnik w poszczególnych okresach czasu (także na liniach międzynarodowych),
-
System pozwala bronić przewoźnika przed karami administracyjnymi np.: w sytuacji kiedy pasażer sam bez zgody kierowcy opuszcza pojazd poza przystankami,
-
System pozwala na ustalenie winy w przypadku zdarzeń na drodze, np.: w sytuacji kolizji drogowych,
-
System pozwala na weryfikację zachowania pasażerów w pojeździe – przeciwdziała wandalizmowi,
-
System pozwala uzasadnić przybycie na przystanek w terminie innym niż wynika z rozkładu (np. w wyniku korków) i uchronić przez karą,
-
System pozwala na monitorowanie terminów odjazdów z przystanków przez autobusy konkurencyjne,
-
System pozwala na wykazanie przed organem kontrolnym czy wina leży po stronie przewoźnika czy kierowcy.
Oferta jest ważna dla firm na terenie całego kraju. Montaż systemu odbywa się w firmie Invent Software lub w siedzibie przewoźnika.
—————————————————————–
Invent Software s.c.
ul. Opolska 18, 31-323 Kraków
e-mail: biuro@harmonizator.pl
telefon: (012)-637-24-57 lub 517-800-250
Produkt poleca: Kancelaria Prawna Viggen s.c.