Zmiany w prawie transportowym w 2018 to temat wykładu, który odbędzie się 14 grudnia w Krakowie. Przyjdź i dowiedz się m.in., czy będziesz wśród 50% firm, które od listopada będą miały wszczętą procedurę utraty „dobrej reputacji” po wejściu systemu KREPTD?
Zobacz cały program tutaj: https://mariuszmiasko.pl/szkolenie-dla-firm-z-branzy-tsl/
Zarezerwuj swoje miejsce: 606 589 800
O prelegencie wykładu „Zmiany w prawie transportowym w 2018”
Mariusz Miąsko: doktor Nauk Prawnych UJ (specjalność Prawo Pracy), Autor ponad 230 publikacji prawnych, Autor i współautor ponad 175 interwencji prawnych do instytucji krajowych oraz unijnych, Autor projektów ustaw, Wykładowca, Założyciel i współwłaściciel największej polskiej firmy prawniczej branży TSL – Kancelaria Prawna Viggen Sp.j, prezes Stowarzyszenia URKSiTD „Najlepsza Droga”, Ekspert udzielający od 17 lat dziesiątek wywiadów dla polskich mediów, uczestnik prac Podkomisji Transportu w Sejmie RP w zakresie nowelizacji ustawy o czasie pracy kierowców i ustawy o transporcie drogowym, wynalazca, Pomysłodawca i twórca programów komputerowych dla branży transportowej.
Sukcesy
- autor uwzględnionych przez KE poprawek błędów unijnego prawa transportowego (w szczególności zał. nr IV do rozporządzenia 1071/2009 WE),
-
autor pierwszego w Polsce Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego tzw. Planu Transportowego dla ZKGKM w Olkuszu (http://www.zkgkm-olkusz.pl/upload/plan%20transportowy%20ZKGKM%20Olkusz.pdf),
-
autor wniosków do MSZ, skutkujących implementacją do polskiego systemu prawnego dwóch nowelizacji kluczowych umów międzynarodowych branży TSL – Umowy AETR oraz Umowy ATP,
-
zaprzestanie nakładania nielegalnych kar przez GITD za każdą bramownicę Viatoll po szeregu następujących interwencji: dwukrotnie u RPO, NIK, wielokrotnie GITD i Ministerstwie Transportu, w mediach m.in. „Rzeczpospolita”, „Polsat”, „TVN24”, RMF,
-
zaprzestanie przez GITD nielegalnego ważenia DMC wagami do ważenia osi,
-
wykazanie na gruncie naukowym poprzez obronę pracy doktorskiej nieprawidłowości orzecznictwa Sądu Najwyższego.