Strona główna Aktualności Dnia Zmiany w prawie transportowym w 2018

Zmiany w prawie transportowym w 2018

1079
0
3/5 (2)

Zmiany w prawie transportowym w 2018 to temat wykładu, który odbędzie się 14 grudnia w Krakowie. Przyjdź i dowiedz się m.in., czy będziesz wśród 50% firm, które od listopada będą miały wszczętą procedurę utraty „dobrej reputacji” po wejściu systemu KREPTD?

Zobacz cały program tutaj: https://mariuszmiasko.pl/szkolenie-dla-firm-z-branzy-tsl/

Zarezerwuj swoje miejsce: 606 589 800

O prelegencie wykładu „Zmiany w prawie transportowym w 2018”

Mariusz Miąsko: doktor Nauk Prawnych UJ (specjalność Prawo Pracy), Autor ponad 230 publikacji prawnych, Autor i współautor ponad 175 interwencji prawnych do instytucji krajowych oraz unijnych, Autor projektów ustaw, Wykładowca, Założyciel i współwłaściciel największej polskiej firmy prawniczej branży TSL – Kancelaria Prawna Viggen Sp.j, prezes Stowarzyszenia URKSiTD „Najlepsza Droga”, Ekspert udzielający od 17 lat dziesiątek wywiadów dla polskich mediów, uczestnik prac Podkomisji Transportu w Sejmie RP w zakresie nowelizacji ustawy o czasie pracy kierowców i ustawy o transporcie drogowym, wynalazca, Pomysłodawca i twórca programów komputerowych dla branży transportowej.  

Sukcesy

  • autor uwzględnionych przez KE poprawek błędów unijnego prawa transportowego (w szczególności zał. nr IV do rozporządzenia 1071/2009 WE),

  • autor pierwszego w Polsce Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego tzw. Planu Transportowego dla ZKGKM w Olkuszu (http://www.zkgkm-olkusz.pl/upload/plan%20transportowy%20ZKGKM%20Olkusz.pdf),

  • autor wniosków do MSZ, skutkujących implementacją do polskiego systemu prawnego dwóch nowelizacji kluczowych umów międzynarodowych branży TSL – Umowy AETR oraz Umowy ATP,

  • zaprzestanie nakładania nielegalnych kar przez GITD za każdą bramownicę Viatoll po szeregu następujących interwencji: dwukrotnie u RPO, NIK, wielokrotnie GITD i Ministerstwie Transportu, w mediach m.in. „Rzeczpospolita”, „Polsat”, „TVN24”, RMF,

  • zaprzestanie przez GITD nielegalnego ważenia DMC wagami do ważenia osi,

  • wykazanie na gruncie naukowym poprzez obronę pracy doktorskiej nieprawidłowości orzecznictwa Sądu Najwyższego.

Oceń artykuł

Poprzedni artykułVTS – innowacyjny system do wyliczenia wynagrodzeń dla firm, kierowców i biur księgowych
Następny artykułKierowcy, nie planujcie tam postoju – remont parkingu Jarosław przy A4

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj