Już za tydzień będzie taka możliwość na wykładzie dr Mariusza Miąsko:
„NOWE ZASADY UNIERUCHOMIENIA
JEDNOSTEK ŁADUNKOWYCH
OBOWIĄZUJĄCE OD 28 LUTEGO 2018 r.”
Wykład odbędzie się 10.04.2018 r. w Krakowie
TEGO NIE USŁYSZYSZ NIGDZIE INDZIEJ
ZAREZERWUJ SWOJE MIEJSCE: 606 589 800
Zakres wykładu:
- Nowy obowiązek stosowania przez nadawcę poprawionej normy EN 12 195-1 w zamocowaniu ładunku
- Nadawcy nie wolno przenieść odpowiedzialności na przewoźnika za nieunieruchomienie ładunku
- Nowa ustawa karna: do 5 milionów kary dla producentów-nadawców za źle zamocowany ładunek
- Odpowiedzialność spedytorów, odbiorców, przeładowców, nadawców za złe mocowanie towaru
- Odpowiedzialność cywilna pracowników nadawców-załadowców za nieprawidłowe unieruchomienie ładunku
CAŁKOWITA NOWOŚĆ – WYŁĄCZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ NADAWCÓW I ZAŁADOWCÓW ZA ZAMOCOWANIE ŁADUNKU
PROGRAM SZKOLENIA:
- nowy obowiązek stosowania przez nadawcę poprawionej normy EN 12 195-1 w zamocowaniu ładunku
- czy wiesz, że będąc nadawcą/załadowcą możesz unieruchomić ładunek do transportu wyłącznie zgodnie z normą EN 12 195-1?
- czy wiesz, że normy ulegają zmianom i czy znasz ostatnia treść normy EN 12 195-1?
- czy znasz zasady zastosowania ładunku zgodnie z normą EN 12 195 1?
- czy wiesz, że norma chroni ładunek w 100% przed uszkodzeniem nawet w przypadku wykonania “testu łosia”?
- Wyłączna odpowiedzialność nadawców i załadowców za zamocowanie ładunku
- czy wiesz, że ITD i Policja mogą od 28 lutego trwale unieruchomić pojazd na koszt nadawcy i załadowcy w przypadku źle zamocowanego ładunku
- czy wiesz, że będzie można trwale unieruchomić pojazd na koszt nadawcy i załadowcy w przypadku źle zamocowanego ładunku?
- czy wiesz w jakie obowiązki od 28 lutego 2018r spoczywają na nadawcy i załadowcy w zakresie unieruchomienia ładunku?
- nadawcy nie wolno przenieść odpowiedzialności na przewoźnika za unieruchomienie ładunku
- czy wiesz co polskie prawo przewozowe mówi na temat odpowiedzialności nadawcy-załadowcy za prawidłowe unieruchomienie ładunku?
- czy wiesz co międzynarodowe prawo przewozowe mówi na temat odpowiedzialności nadawcy-załadowcy za prawidłowe unieruchomienie ładunku?
- czy wiesz że wbrew mitom umowne przeniesienie odpowiedzialności z nadawcy/załadowcy na przewoźnika jest zakazane przepisami prawa?
- czy wiesz jak nadawca powinien sporządzić zlecenie transportowe aby uniknąć odpowiedzialności karnej, cywilnej i administracyjnej za skutki błędnego unieruchomienia ładunku?
- nowa ustawa karna: do 5 milionów kary dla producentów-nadawców za nieprawidłowo zamocowany towar czy wiesz że ostatnia ustawa karna przewiduje dla dużych przedsiębiorstw odpowiedzialność do 5 mln zł w przypadku skutków karnych nieprawidłowego zamocowania ładunku?
- czy wiesz jak tego uniknąć tej odpowiedzialności?
- nawet wielomilionowa odpowiedzialność cywilna dla pracowników nadawców załadowców za nieprawidłowe unieruchomienie ładunku
- wiesz, że za skutki uszczerbku na zdrowiu, życiu i majątku wskutek błędów unieruchomienia ładunku, przedsiębiorstwo i pracownicy mogą ponosić cywilną odpowiedzialność?
- czy wiesz jak skutków odpowiedzialności cywilnej mogą uniknąć członkowie Zarządów spółek?
- czy wiesz jak skutków odpowiedzialności cywilnej mogą uniknąć poszczególni inni pracownicy?
- czy wiesz jak skutków odpowiedzialności cywilnej mogą uniknąć przedsiębiorstwa?
- Odpowiedzialność spedytorów, odbiorców, przeładowców, nadawców za złe mocowanie towaru
- czy wiesz za jakie nieprawidłowości związane z unieruchomieniem ładunków nadawca/spedytor/załadowca zapłaci 40 tys. zł zgodnie z ustawą o transporcie drogowym?
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
Więcej na temat wykładów dr Mariusza Miąsko na autorskim blogu: