Strona główna Aktualności Dnia Nawet milionowe oszczędności w kilka lat!

Nawet milionowe oszczędności w kilka lat!

830
0
5/5 (3)

Firma Logistic Technologies Sp. z o.o. przygotowała nowatorskie rozwiązanie, które ma na celu przynieść nieznane dotąd korzyści wszystkim firmom transportowym, centrom logistycznym i ładunkowym, a także innym producentom dystrybuującym towary.

O firmie Logistic Technologies Sp. z o.o.

Logistic Technologies Sp. z o.o. specjalizuje się w organizacji profesjonalnych planów załadunków oraz ich mocowania. Oferta przygotowania planów załadunkowych oraz planów mocowania jest odpowiedzią na wzmożone kontrole ITD w zakresie przeładowania pojazdów oraz weryfikacji prawidłowości środków mocujących.

Spółka świadczy usługi głównie dla załadowców, którzy na podstawie ostatnich nowelizacji prawa, ponoszą odpowiedzialność za przeładowanie pojazdu na równi z przewoźnikami. Ponadto jest liderem w dziedzinie wprowadzania na rynek nowatorskich rozwiązań obniżających koszty transportu oraz zwiększających skuteczność mocowania przewożonych ładunków.

Logistic Technologies Sp. z o.o. dysponuje unikalnym doświadczeniem oraz zapleczem intelektualnym w Polsce. Współpracuje ściśle z liderami branży TSL w zakresie załadunków, mocowania i prawa w kraju oraz Europie.

Prawdziwa rewolucja w mocowaniu ładunków!

Firma Logistic Technologies Sp. z o.o. wprowadziła na rynek produkt, który niewątpliwie można nazwać prawdziwą rewolucją. Czym jest to niezwykłe rozwiązanie?

SYSTEM SIATKO-PASÓW „MiNi”, czyli nowy sposób mocowania ładunków podczas transportu, który można wykorzystać zarówno przy metodzie siłowej mocowania (poprzecznego opasania), jak i przy metodzie kształtowej (siatkowej).

SYSTEM SIATKO-PASÓW „MiNi” pozwala przy użyciu dotychczasowych pasów i PASÓW „MiNi” zastąpić mocowanie siłowe mocowaniem kształtowym, co pozwala unieruchomić niemalże każdy ładunek w bardzo szybki i prosty sposób bez uszkodzeń opakowania ładunków.

Mocując ładunki przy użyciu SYSTEMU SIATKO-PASÓW „MiNi” transportować można zgodnie z Normą EN 12 195-1 niemalże wszystkie ładunki, także najtrudniejsze do unieruchomienia ładunki typu: Big Bag, ładunki kruche i delikatne, ładunki w delikatnych i łatwych na uszkodzenia opakowaniach, płyty wiórowe itp., meble, szkło, ceramikę, elektronikę, napoje, butelki, itp.

Jednocześnie SYSTEM SIATKO-PASÓW „MiNi” można wykorzystać także w tradycyjnej metodzie siłowej poprzecznego opasania (jako zwykłe pasy mocujące).

Inwestujesz w bezpieczeństwo, a zyskujesz o wiele więcej!

SYSTEM SIATKO-PASÓW „MiNi” pomoże Nadawcy uniknąć mandatu oraz innych, przykrych konsekwencji, ale także pozwoli zaoszczędzić znacząco duże pieniądze na przełomie kilku lat. Jak to możliwe?

SIATKO-PASY „MiNi” są niezwykle wytrzymałe – pozwalają nawet na 10 lat eksploatacji, natomiast standardowe pasy mocujące należy wymieniać co ok. 2 lata.

Ponadto SYSTEM SIATKO-PASÓW „MiNi” zastępuje naczepę typu XL, co daje oszczędności w koszcie frachtu i uniezależnia Nadawcę od weryfikacji naczepy XL.

W tabeli 1. poniżej przedstawiono szczegółowo różnice pomiędzy zwykłymi pasami transportowymi, a normatywnym SYSTEMEM SIATKO-PASÓW „MiNi”.

Tabela 1. Różnice pomiędzy zwykłymi pasami transportowymi, a normatywnym SYSTEMEM SIATKO-PASÓW „MiNi”.

Zwykłe pasy transportowe

SYSTEM SIATKO-PASÓW „MiNi”

Metoda mocowania

Siłowa (poprzecznego opasania)

Siłowa (poprzecznego opasania);

Kształtowa (siatkowa);

Normatywne unieruchomienie ładunku

NIE

TAK

Czas eksploatacji (średnio)

2 lata

10 lat

Cena kompletu (na jedną ciężarówkę)

~1000 zł

2156 zł

Inne koszty

Koszty frachtu;

Koszty weryfikacji naczepy XL;

Koszty zniszczeń ładunków i ich opakowań;

Koszty belek blokujących;

Brak

Inne korzyści

Brak

Wygoda mocowania;

Brak zniszczeń ładunków i ich opakowań;

Rezygnacja z naczep wzmocnionych XL;

Rezygnacja z zapotrzebowania na belki blokujące;

Jak zatem wyglądają nawet milionowe oszczędności posiadaczy SIATKO-PASÓW „MiNi”?

Na te pytanie można odpowiedzieć na przykładzie dwóch firm X i Y, które dysponują 500 pojazdami ciężarowymi, ale korzystają z dwóch różnych produktów.

Firma X kupująca regularnie co 2 lata standardowe pasy transportowe, musi wydać w przeciągu 10 lat na zakup samych pasów w przybliżeniu 2,5 mln złotych (nie licząc innych kosztów). Taka kwota wynika z prostego działania matematycznego:

1000 (koszt kompletu pasów) x 500 (liczba ciężarówek) x 5 (wymiana co 2 lata) = 2 500 000 złotych.

Firma Y, która jest posiadaczem SYSTEMU SIATKO-PASÓW „MiNi”, zapłaciła tylko raz cenę równą 1 078 000 złotych, zmniejszając tym samym wszystkie dodatkowe koszty niemal do zera na czas nawet 10 lat od pierwszego użycia SIATKO-PASÓW „MiNi”. W tym przypadku również zastosowano podobne działanie matematyczne:

2156 (koszt kompletu pasów) x 500 (liczba ciężarówek) = 1 078 000 złotych

W tabeli 2. zaprezentowano zestawienie kosztów przeznaczonych na zakup poszczególnych produktów oraz starty i zyski Firmy X i Y w okresie 10 lat.

Tabela 2. Zestawienie kosztów przeznaczonych na zakup poszczególnych produktów oraz starty i zyski Firmy X i Y w okresie 10 lat.

Firma X

Posiadacz zwykłych pasów transportowych

Firma Y

Posiadacz SYSTEMU SIATKO-PASÓW „MiNi”

Koszty przeznaczone na zakup produktów (w czasie 10 lat)

2,500 000 zł

1 078 000 zł

STRATY

1 422 000 zł + inne koszty

0

ZYSKI

0

Ponad 1 422 000 zł + INNE KORZYŚCI

Na podstawie tabeli zauważyć można, że różnica w wydatkach firm w ciągu 10 lat jest kolosalna. Decydując się na zakup SYSTEMU SIATKO-PASÓW „MiNi” można zaoszczędzić aż ponad 1 422 000 złotych, zyskując przy tym następujące korzyści:

    • Ogromna wygoda mocowania;
    • Brak zniszczeń ładunków i ich opakowań (zmniejszenie kosztów szkód);
    • Mocowanie zarówno siłowe, jak i kształtowe;
    • Gwarancja błyskawicznego montażu (założenie na ładunek);
    • Zmniejszenie kosztów kontraktowania frachtu poprzez rezygnację z naczep wzmocnionych XL i rezygnację z zapotrzebowania na belki blokujące;
    • Unieruchomienie normatywne niemalże każdego ładunku.

ZAKUPU SYSTEMU SIATKO-PASÓW „MiNi” MOŻNA DOKONAĆ JUŻ TERAZ ZA POŚREDNCITWEM PORTALU AUKCYJNEGO – ALLEGRO -> https://bit.ly/3oHtsMy

Marzena Wszołek
Promotor produktu

e-mail: mw@logistictechnologies.pl
tel.: +48 668 391 220

Oceń artykuł

Poprzedni artykułPilne: Niemcy wprowadzają obowiązkowe certyfikaty covidowe na załadunkach/rozładunkach
Następny artykułBadania lekarskie dla pracodawców. W jakich sytuacjach należy je przeprowadzać?
Specjalista w zakresie dokumentacji w Kancelarii Prawnej Viggen. Helpdesk i operator aplikacji VTS do rozliczania czasu pracy i wynagrodzeń kierowców. Masz pytania do artykułu? Skontaktuj się ze mną: ak@viggen.pl, ak@vtsproject.pl, tel. +786 137 850

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj