Firma Logistic Technologies Sp. z o.o. przygotowała nowatorskie rozwiązanie, które ma na celu przynieść nieznane dotąd korzyści wszystkim firmom transportowym, centrom logistycznym i ładunkowym, a także innym producentom dystrybuującym towary.
O firmie Logistic Technologies Sp. z o.o.
Logistic Technologies Sp. z o.o. specjalizuje się w organizacji profesjonalnych planów załadunków oraz ich mocowania. Oferta przygotowania planów załadunkowych oraz planów mocowania jest odpowiedzią na wzmożone kontrole ITD w zakresie przeładowania pojazdów oraz weryfikacji prawidłowości środków mocujących.
Spółka świadczy usługi głównie dla załadowców, którzy na podstawie ostatnich nowelizacji prawa, ponoszą odpowiedzialność za przeładowanie pojazdu na równi z przewoźnikami. Ponadto jest liderem w dziedzinie wprowadzania na rynek nowatorskich rozwiązań obniżających koszty transportu oraz zwiększających skuteczność mocowania przewożonych ładunków.
Logistic Technologies Sp. z o.o. dysponuje unikalnym doświadczeniem oraz zapleczem intelektualnym w Polsce. Współpracuje ściśle z liderami branży TSL w zakresie załadunków, mocowania i prawa w kraju oraz Europie.
Prawdziwa rewolucja w mocowaniu ładunków!
Firma Logistic Technologies Sp. z o.o. wprowadziła na rynek produkt, który niewątpliwie można nazwać prawdziwą rewolucją. Czym jest to niezwykłe rozwiązanie?
SYSTEM SIATKO-PASÓW „MiNi”, czyli nowy sposób mocowania ładunków podczas transportu, który można wykorzystać zarówno przy metodzie siłowej mocowania (poprzecznego opasania), jak i przy metodzie kształtowej (siatkowej).
SYSTEM SIATKO-PASÓW „MiNi” pozwala przy użyciu dotychczasowych pasów i PASÓW „MiNi” zastąpić mocowanie siłowe mocowaniem kształtowym, co pozwala unieruchomić niemalże każdy ładunek w bardzo szybki i prosty sposób bez uszkodzeń opakowania ładunków.
Mocując ładunki przy użyciu SYSTEMU SIATKO-PASÓW „MiNi” transportować można zgodnie z Normą EN 12 195-1 niemalże wszystkie ładunki, także najtrudniejsze do unieruchomienia ładunki typu: Big Bag, ładunki kruche i delikatne, ładunki w delikatnych i łatwych na uszkodzenia opakowaniach, płyty wiórowe itp., meble, szkło, ceramikę, elektronikę, napoje, butelki, itp.
Jednocześnie SYSTEM SIATKO-PASÓW „MiNi” można wykorzystać także w tradycyjnej metodzie siłowej poprzecznego opasania (jako zwykłe pasy mocujące).
Inwestujesz w bezpieczeństwo, a zyskujesz o wiele więcej!
SYSTEM SIATKO-PASÓW „MiNi” pomoże Nadawcy uniknąć mandatu oraz innych, przykrych konsekwencji, ale także pozwoli zaoszczędzić znacząco duże pieniądze na przełomie kilku lat. Jak to możliwe?
SIATKO-PASY „MiNi” są niezwykle wytrzymałe – pozwalają nawet na 10 lat eksploatacji, natomiast standardowe pasy mocujące należy wymieniać co ok. 2 lata.
Ponadto SYSTEM SIATKO-PASÓW „MiNi” zastępuje naczepę typu XL, co daje oszczędności w koszcie frachtu i uniezależnia Nadawcę od weryfikacji naczepy XL.
W tabeli 1. poniżej przedstawiono szczegółowo różnice pomiędzy zwykłymi pasami transportowymi, a normatywnym SYSTEMEM SIATKO-PASÓW „MiNi”.
Tabela 1. Różnice pomiędzy zwykłymi pasami transportowymi, a normatywnym SYSTEMEM SIATKO-PASÓW „MiNi”.
Zwykłe pasy transportowe |
SYSTEM SIATKO-PASÓW „MiNi” |
|
Metoda mocowania |
Siłowa (poprzecznego opasania) |
Siłowa (poprzecznego opasania); Kształtowa (siatkowa); |
Normatywne unieruchomienie ładunku |
NIE |
TAK |
Czas eksploatacji (średnio) |
2 lata |
10 lat |
Cena kompletu (na jedną ciężarówkę) |
~1000 zł |
2156 zł |
Inne koszty |
Koszty frachtu; Koszty weryfikacji naczepy XL; Koszty zniszczeń ładunków i ich opakowań; Koszty belek blokujących; |
Brak |
Inne korzyści |
Brak |
Wygoda mocowania; Brak zniszczeń ładunków i ich opakowań; Rezygnacja z naczep wzmocnionych XL; Rezygnacja z zapotrzebowania na belki blokujące; |
Jak zatem wyglądają nawet milionowe oszczędności posiadaczy SIATKO-PASÓW „MiNi”?
Na te pytanie można odpowiedzieć na przykładzie dwóch firm X i Y, które dysponują 500 pojazdami ciężarowymi, ale korzystają z dwóch różnych produktów.
Firma X kupująca regularnie co 2 lata standardowe pasy transportowe, musi wydać w przeciągu 10 lat na zakup samych pasów w przybliżeniu 2,5 mln złotych (nie licząc innych kosztów). Taka kwota wynika z prostego działania matematycznego:
1000 (koszt kompletu pasów) x 500 (liczba ciężarówek) x 5 (wymiana co 2 lata) = 2 500 000 złotych.
Firma Y, która jest posiadaczem SYSTEMU SIATKO-PASÓW „MiNi”, zapłaciła tylko raz cenę równą 1 078 000 złotych, zmniejszając tym samym wszystkie dodatkowe koszty niemal do zera na czas nawet 10 lat od pierwszego użycia SIATKO-PASÓW „MiNi”. W tym przypadku również zastosowano podobne działanie matematyczne:
2156 (koszt kompletu pasów) x 500 (liczba ciężarówek) = 1 078 000 złotych
W tabeli 2. zaprezentowano zestawienie kosztów przeznaczonych na zakup poszczególnych produktów oraz starty i zyski Firmy X i Y w okresie 10 lat.
Tabela 2. Zestawienie kosztów przeznaczonych na zakup poszczególnych produktów oraz starty i zyski Firmy X i Y w okresie 10 lat.
Firma X Posiadacz zwykłych pasów transportowych |
Firma Y Posiadacz SYSTEMU SIATKO-PASÓW „MiNi” |
|
Koszty przeznaczone na zakup produktów (w czasie 10 lat) |
2,500 000 zł |
1 078 000 zł |
STRATY |
1 422 000 zł + inne koszty |
0 |
ZYSKI |
0 |
Ponad 1 422 000 zł + INNE KORZYŚCI |
Na podstawie tabeli zauważyć można, że różnica w wydatkach firm w ciągu 10 lat jest kolosalna. Decydując się na zakup SYSTEMU SIATKO-PASÓW „MiNi” można zaoszczędzić aż ponad 1 422 000 złotych, zyskując przy tym następujące korzyści:
-
- Ogromna wygoda mocowania;
-
- Brak zniszczeń ładunków i ich opakowań (zmniejszenie kosztów szkód);
-
- Mocowanie zarówno siłowe, jak i kształtowe;
-
- Gwarancja błyskawicznego montażu (założenie na ładunek);
-
- Zmniejszenie kosztów kontraktowania frachtu poprzez rezygnację z naczep wzmocnionych XL i rezygnację z zapotrzebowania na belki blokujące;
-
- Unieruchomienie normatywne niemalże każdego ładunku.
ZAKUPU SYSTEMU SIATKO-PASÓW „MiNi” MOŻNA DOKONAĆ JUŻ TERAZ ZA POŚREDNCITWEM PORTALU AUKCYJNEGO – ALLEGRO -> https://bit.ly/3oHtsMy
Marzena Wszołek
Promotor produktu
e-mail: mw@logistictechnologies.pl
tel.: +48 668 391 220