Strona główna Informacje prawne "BUS MANAGER+" wywiad z autorem projektu

"BUS MANAGER+" wywiad z autorem projektu

868
0
No Ratings Information Message

Dziś kończymy cykl związany z programem „BUS MANAGER+”. Program przeznaczony jest dla przewoźników osób na liniach do 50 km. Przedstawiamy Państwu wywiad z Panem Mariuszem Miąsko, autorem projektu oraz głównym pomysłodawcą przedsięwzięcia.

Jacek Rollauer: Czy ten „BUS MANAGER+” naprawdę jest taki dobry jak Pan twierdzi?

Mariusz Miąsko: o pytanie bardziej należy kierować do firm, które go używają. Potwierdzam jednak, jest to wyjątkowa pozycja na rynku oprogramowania dla firm transportowych. Program tworzy dwa najważniejsze dokumenty dla firmy prowadzącej przewóz osób na liniach regularnych do 50km. Mówię tu o planach pracy kierowców oraz ewidencji czasu pracy kierowców.

J.R.: Przecież te dokumenty można również wykonywać, choćby ręcznie?

M.M.: Tak, można. Proces ten jednak jest bardzo trudny i czasochłonny. Nigdy nie można też zapewnić że nie będzie pozbawiony błędów a wytworzone harmonogramy będą zgodnie z normami prawnymi dotyczącymi czasu pracy kierowców. Wybór „BUS MANAGERA+” to proces zdecydowanie prostszy. Jedno jest pewne – zasady dotychczasowego stosowania prawa nieuchronnie odchodzą do przeszłości czy tego chcemy czy nie. Prawo jest coraz rozleglejsze a więc coraz trudniejsze w stosowaniu. Tak naprawdę są tylko dwie alternatywy: możemy budować ciągle większe wyspecjalizowane zespoły prawne które z natury nie są tanie oraz mało mobilne lub można w tym procesie wykorzystać najnowsze osiągnięcia programistyki oraz informatyki. Ja – będąc prawnikiem – świadomie zdecydowałem się na to drugie rozwiązanie ponieważ dzięki niemu dostęp do taniego prawa stosowanego na bardzo wysokim poziomie może mieć charakter powszechny.

J.R.:W czym tkwi prostota „BUS MANAGERA+”

M.M.: Proszę sobie wyobrazić, że trzymając w ręku rozkład jazdy danej linii oraz posiadając trochę wolnego czasu możemy sami wytworzyć coś, nad czym głowią się zespoły ludzi. Jedna ważna rzecz – program jest bezbłędny dzięki algorytmom aktualizowanym cyklicznie – człowiek – może się pomylić! Dodatkowym atutem programu jest możliwość drukowania bezpośrednio z programu rozkładów jazdy na wszystkie przystanki. To ogromna siła programu i kolejna oszczędność pieniędzy i czasu dla firmy.

J.R.:Na pewno program nie jest tani?

M.M.: I w tym aspekcie zaszły zmiany. Program jest o 50% tańszy od wersji pierwotnej „BUS MANAGER”. Dodatkowo naszą misją było umożliwienie korzystania z programu wszystkim firmom, zarówno tym małym, średnim jak i dużym, zatrudniającym nierzadko setki kierowców. Cena programu jest zależna od ilości kierowców zatrudnianych przez firmę. Zapewniam jednak, że może sobie na ten wydatek pozwolić każda firma transportowa a koszt zakupu bardzo szybko i realnie się zwraca.

J.R.:Czy można Pańskiego „BUS MANAGERA+” połączyć z innym Państwa programem „WIRTUALNY AUDYTOR”?

M.M.: Tak, oczywiście. Dzięki połączeniu tych programów staje się możliwa dzienna kontrola połączeń. Każdego dnia program będzie informował, gdy któryś z kierowców lub samochodów jest nieuprawniony do jazdy np. z uwagi na wygasające badania lekarskie, przeglądy samochodów itp. To oczywiście tylko jeden z plusów. Dzięki połączeniu programy przejmą praktycznie pełną kontrolę nad dokumentacją firmy. To wyjątkowe rozwiązanie na skalę światową.

J.R.:Dziękujemy serdecznie za wywiad. Przypominamy, że wszelkie informacje na temat „BUS MANAGER +” można uzyskać pod telefonem : 502-189-290 oraz biuro@viggen.pl

Oceń artykuł

Poprzedni artykułJak często pracodawca może zmieniać indywidualny harmonogram czasu pracy?
Następny artykułPrzewoźnicy osób na liniach do 50 km nie muszą sami prowadzić obowiązkowych harmonogramów