Strona główna Informacje prawne Dlaczego niektóre firmy zarobiły w tym roku stosunkowo więcej od innych, nie...

Dlaczego niektóre firmy zarobiły w tym roku stosunkowo więcej od innych, nie zapłaciły ani złotówki ITD i uśmiechają się na wieść zmian od stycznia 2013?

902
0
No Ratings Information Message

Dlaczego niektóre firmy zarobiły w tym roku stosunkowo więcej od innych, nie zapłaciły ani złotówki ITD i uśmiechają się na wieść zmian od stycznia 2013? Być może zastanawiasz się, czy to w ogóle możliwe. Odpowiedź brzmi: tak.

Jak to jest w takim razie, że większość firm odnotowała spadek, a grupa wybrańców utrzymała lub zwiększyła dochody? Oto sekret, który postanowiliśmy ujawnić szerokiemu gronu odbiorców:

firmy te korzystają z usługi LexTrans24, dzięki czemu płacą stałą jednorazową miesięczną opłatę i śpią spokojnie, bo w ramach tej przełomowej usługi jest to co zawsze firmom transportowym było potrzebne. Z jednej strony pełne bezpieczeństwo prawne dzięki, któremu unikają kosztów związanych z karami nakładanymi przez ITD czy PIP, z drugiej optymalizacja kosztów związanych z realizowaniem transportu na, której jak wynika z naszych ustaleń firmy te uśredniając oszczędzają do 500 zł na jednym kierowcy w skali miesiąca (!), zachowując te same świadczenia i wynagrodzenia dla kierowców. Dodatkowo dostają propozycje znacznie tańszych w stosunku do cen rynkowych produktów niezbędnych do realizowania transportu (opony, paliwa, oleje, płyny…). Czy jesteś w stanie drogi czytelniku sobie wyobrazić, że Twoja firma również korzysta z tych wszystkich przywilejów i dzięki temu zarabiasz coraz więcej i więcej i…. zamów LexTrans24 dla Twojej firmy teraz dzwoniąc pod numer telefonu: (12) 637 24 57.

 

 ZOBACZ CO JUŻ ZROBILIŚMY DLA TWOJEJ FIRMY TRANSPORTOWEJ!

Oceń artykuł

Poprzedni artykułSpada popyt na paliwa
Następny artykułZaogniony spór dotyczący zawyżonych opłat za korzystanie z dworca autobusowego w Krakowie
Autor ponad 250 publikacji prawnych dotyczących w szczególności: europejskiego prawa pracy i ubezpieczeń społecznych mobilnych pracowników „delegowanych”, elementów prawa podatkowego pracowników -„rezydentów”, europejskich regulacji dot. okresów prowadzenia pojazdów, przerw i odpoczynków kierowców, międzynarodowego prawa użytkowania tachografów, prawa przewozowego, prawa mocowania ładunków, prawa przewozu ładunków szybko psujących się, prawa przewozu, materiałów niebezpiecznych, krajowego i unijnego prawa przewozu osób, międzynarodowych reguł handlowych Incoterms 2010, prawa administracyjnego branży TSL, elementów prawa ruchu drogowego.