Strona główna Aktualności Dnia GDDKiA świadomie wprowadza w błąd opinię publiczną

GDDKiA świadomie wprowadza w błąd opinię publiczną

1046
0
No Ratings Information Message

Rzecznik prasowy GDDKiA Pan Marcina Hadaj wprowadza w błąd opinię publiczną w sprawie ilości sprzętu i liczby pracowników zaangażowanych przez Konsorcjum firm NDI S.A. i SB Granit S.A. przy pracach na odcinku A-4.Rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji i wprowadzanie mediów oraz opinii publicznej w błąd
ma na celu zdyskredytowanie niepodważalnych argumentów związanych z faktem odstąpienia Konsorcjum od Kontaktu w dniu 9 lutego 2011 r.

W ciągu ostatniego półrocza 2010 roku Konsorcjum prowadziło prace na realizowanym odcinku autostrady A4 Brzesko – Wierzchosławice z wykorzystaniem ponad 200 jednostek transportowo-sprzętowych, w tym średnio 100 jednostek sprzętu ciężkiego, takiego jak: spycharki, równiarki, ładowarki, walce, dźwigi, a także ponad 100 jednostek transportowych. W okresie największego nasilenia robót ziemnych na placu budowy korzystano z 117 jednostek sprzętu ciężkiego oraz 155 jednostek transportowych.

Przy realizacji Kontraktu zatrudnionych było średnio 600 osób, w tym 120 osób wykwalifikowanej kadry kierowniczej i inżynieryjno-technicznej oraz 480 operatorów sprzętu i maszyn, kierowców i pracowników fizycznych. Niezależnie od faktu, iż większość prac była wykonywana siłami własnymi Konsorcjum, dodatkowo bezpośrednio do wykonywania robót zaangażowano ponad 20 firm podwykonawczych.

Wszystkie powyższe dane są ujęte w istniejącej dokumentacji, znajdującej się także w posiadaniu GDDKiA. Fakty te są proste do zweryfikowania. Rozpowszechnianie informacji nie mających pokrycia w rzeczywistości oraz wprowadzanie w błąd opinii publicznej poprzez dezinformowania mediów ma na celu podważenie wiarygodności Konsorcjum i próbę zdyskredytowanie niepodważalnych przesłanek stanowiących uzasadnienie naszej decyzji o odstąpieniu od Umowy kontraktowej w dniu 9 lutego 2011 r.

Paweł Mazur
Rzecznik prasowy NDI S.A.

Oceń artykuł

Poprzedni artykułZadaniowy system czasu pracy w praktyce nie dla firm transportowych po 1 stycznia 2012 roku
Następny artykułRyczałt za nocleg – kiedy nie należy się kierowcy – NOWE STANOWISKO

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj