Jedyne takie w kraju! Profesjonalne i wiarygodne źródło informacji, dzięki któremu poznasz legalne sposoby uniknięcia odpowiedzialności za naruszenia czasu jazdy, przerw i odpoczynków przez kierowców zawodowych!
Audiobook rekomendowany przez:
- Związek Zawodowy Inspekcji Transportu Drogowego (ITD),
- Stowarzyszenie Państwowej Inspekcji Pracy (PIP),
- Transportowy Portal Prawny Jazdaprawna.pl.
- Stowarzyszenie Uczestników Rynku Komunikacji Samochodowej i Transportu Drogowego „Najlepsza Droga”
Kancelaria Prawna Viggen sp.j. od 14 lat specjalizująca się wyłącznie w prawie transportowym oferuje Państwu przewodnik, w formie audiobooka, wyjaśniający jak legalnie i elastycznie zarządzać czasem pracy kierowcy! Autorem opracowania jest Mariusz Miąsko – Prezes Kancelarii Prawnej Viggen sp.j. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego, doktorant Katedry Prawa Pracy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od 14 lat ekspert krajowego oraz unijnego prawa transportowego, który w profesjonalny i klarowny sposób wskazuje metody legalnego wydłużenia prowadzenia pojazdu na obszarze Europy i części Azji. Wyjaśnia także kilka sposobów, dzięki którym można legalnie skrócić lub przerwać odpoczynki i przerwy, podczas załadunku towaru oraz na parkingach. Uczestnik Podkomisji Transportu RP w Sejmie, autor ok. 250 opracowań prawnych dla branży transportowej. Prelegent wielu konferencji transportowych, Prezes stowarzyszeń transportowych, wieloletni ekspert prawny “Radio Truck” założyciel portalu internetowego JAZDAPRAWNA.pl
Produkt adresowany dla:
- kierowców zawodowych (samochodów ciężarowych oraz autokarów),
- kadry zarządzającej w firmach transportowych,
- spedytorów,
- inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego oraz Państwowej Inspekcji Pracy,
- osób szkolących w branży transportowej.
Spis treści
-
Wstęp
- Przepisy zwalniające z naruszenia okresów prowadzenia, przerw i odpoczynków.
- Artykuł 12 rozporządzenia 561/2006 WE w interpretacji organów kontrolnych oraz Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości.
- Zasady powołania się na art. 12/561/2006 WE na liniach regularnych w przewozie osób.
- Czy na art. 12 rozporządzenia 561/2006 WE należy powołać się na wydruku z tachografu cyfrowego czy też na wydruku z karty kierowcy?
- W jakim czasie po powstaniu naruszenia można powołać się na artykuł 12 rozporządzenia 561/2006 WE?
- Wpływ Wytycznej nr 1 Komisji Europejskiej na kształtowanie interpretacji treści art 12/561/2006 WE.
- Analiza roli oraz zakresu obowiązywania Wytycznych Komisji Europejskiej.
-
Artykuł 12 rozporządzenia 561/2006 WE jako podstawowa anomalia systemowa zwalniająca z odpowiedzialności za naruszenia czasu pracy kierowców zawodowych.
Chcesz LEGALNIE i ELASTYCZNIE zarządzać czasem swojej pracy?
Z NAMI TO TAKIE PROSTE!
Nie czekaj i już dziś kup audiobooka Kancelarii Prawnej Viggen sp.j. „Legalne sposoby uniknięcia odpowiedzialności za naruszenia czasu jazdy, przerw i odpoczynków, przez kierowców zawodowych” !
cena 49,99 zł
Szczegóły pod nr tel.:
509 982 577
(12) 637-24-57
E-mail: biuro1@viggen.pl