Strona główna Informacje prawne Ważne dla kierowców: Procedura START/STOP "OUT" w tachografie STONERIDGE SE 500

Ważne dla kierowców: Procedura START/STOP "OUT" w tachografie STONERIDGE SE 500

6088
0
5/5 (1)

Gdy transport jest realizowany poza drogami publicznymi (np.: w trakcie załadunku lub po bazie firmy) mamy do czynienia ze „Stanem szczególnym”. Osoba, która che wykonywać transport poza drogami publicznymi pojazdem wyposażonym w tachograf cyfrowy firmy STONERIDGE SE 500 to osoba prowadząca pojazd może przeprowadzić poniżej opisaną procedurę:

Wchodzenie w stan „OUT” poza zasięgiem wykonuje kierowca postępując
wedle poniższej instrukcji !!!NIE WYJMUJE karty kierowcy!!!!

/procedura poniższa działa także bez włożonej karty kierowcy/:

1.Przytrzymać przycisk anuluj „X”(pierwszy z lewej strony), aby znaleźć
się w panelu główny (czas aktywności 1 go i 2go kierowcy, czas pauzy)
2. Nacisnąć ENTER, wejście do podmenu „Menu drukowania”
3. Nacisnąć strzałkę w górę, do podmenu „Menu ustawien”
4. Nacisnąć strzałkę w górę, do podmenu „OUT  Poza zasieg.”
4. Nacisnąć enter, pojawi się napis „Poza zasieg. lub prom”,
5. Nacisnąć strzałkę w górę na napis OUT i nacisnąć ENTER
6. Aby wrócić do głównego menu nacisnąć i przytrzymać przycisk „X”
Jesteśmy teraz w stanie „OUT” poza zasięgiem co możemy zobaczyć na
głównym panelu po napisie „OUT”

Wychodzenie ze stanu „OUT” poza zasięgiem wykonywane jest podobnie do
wchodzenia:
1.Przytrzymać przycisk anuluj „X”(pierwszy z lewej strony), aby znaleźć
się w panelu główny (czas aktywności 1 go i 2go kierowcy, czas pauzy)
2. Nacisnąć ENTER, wejście do podmenu „Menu drukowania”
3. Nacisnąć strzałkę w górę, do podmenu „Menu ustawien”
4. Nacisnąć strzałkę w górę, do podmenu „OUT  Poza zasieg.”
4. Nacisnąć enter, pojawi się napis „Koniec poza zakresem?”
5. Naciskamy strzałkę w górę i naciskamy ENTER
6. Aby wrócić do głównego menu nacisnąć i przytrzymać przycisk „X”
Nie jesteśmy już w stanie „OUT” poza zakresem

 

Opracowała: Kancelaria Prawna Viggen sp.j.

Oceń artykuł

Poprzedni artykułLusterka dla samochodów ciężarowych powyżej 3,5 dmc jeszcze nieobowiązkowe
Następny artykułWAŻNE DLA PRZEWOŹNIKÓW: W jakim formacie należy przechowywać pliki cyfrowe do kontroli ITD?