Strona główna Aktualności Dnia Przewoźniku NIE czytaj, jeśli nie dotknął Cię kryzys i nie chcesz 1...

Przewoźniku NIE czytaj, jeśli nie dotknął Cię kryzys i nie chcesz 1 miliona zł rocznie…

280
0
5/5 (4)

Autor: prof. SGMK dr Mariusz Miąsko

Przewoźniku, będę z Tobą bardzo szczery, jeśli nie dotknął Cię kryzys ekonomiczny w branży transportowej lub jeśli nie chcesz uzyskać rocznie korzyści prawie jednego MILIONA złotych (w przeliczeniu na każde 50 kierowców) NIE czytaj dalej…ta publikacja z całą pewnością NIE JEST DLA CIEBIE. To naprawdę nie ma sensu żebyś marnował swój cenny czas na czytanie dalszej części…

Publikację przygotowałem wyłącznie dla przewoźników świadomych, znajdujących się w kryzysie, którzy na poważnie chcą zreformować własną firmę i mieć korzyść prawie 1 miliona zł rocznie (w przeliczeniu na każdych 50 zatrudnionych kierowców).

Podobnie – jeśli chcesz słuchać pseudo specjalistów nie posiadających ani kompetencji ani wykształcenia z zakresu międzynarodowego prawa pracy i wynagrodzeń, lub jeśli chcesz słuchać prawników, nie specjalizujących się w międzynarodowym prawie delegowania pracowników do UE, to sądzę, że nie ma sensu marnować Twojego czasu na czytanie dalszej części publikacji, ponieważ “dzięki” nim prawdopodobnie i tak nie skorzystasz z możliwości uzyskania korzyści prawie 1 miliona zł rocznie (w przeliczeniu na każdych 50 kierowców).

“Specjaliści” bez kompetencji będą Cię odwodzili od rozwiązania, które opisuję poniżej, ponieważ prawdopodobnie będą obawiali się, że “wymkniesz się” im z obsługi rozliczeniowej lub doradczej… Możliwe, że nie będą myśleli o korzyściach Twojej firmy transportowej, lecz o własnym interesie.

Skąd o tym wiem? Ponieważ odbyłem setki podobnych rozmów w których pseudo specjaliści, wbrew prawu, wbrew stanowiskom ZUS i US, odradzali przewoźnikom skorzystania z legalnego rozwiązania na podstawie którego przewoźnik mógłby uzyskać korzyść 1 miliona zł rocznie (w przeliczeniu na każdych 50 zatrudnionych kierowców).

Przecież to nie oni muszą wypłacić wynagrodzenia i opłacić wszystkie rachunki…więc nie muszą myśleć o oszczędnościach w Twojej firmie...ich “stać” na to, żebyś drogo zatrudniał kierowców.

Tą publikację napisałem wyłącznie dla 3% firm transportowych w Polsce (czyli 1300), świadomych kryzysu, które chcą mieć korzyść roczną w kwocie blisko 1 miliona zł (w przeliczeniu na każdych 50 zatrudnionych kierowców) i dla 3% właścicieli lub zarządów, którzy chcą sami zarządzać finansami własnych firm i sami wykorzystują własny rozum i rozsądek zamiast słuchać pseudo specjalistów.

Więc jakie rozwiązanie daje korzyści firmie transportowej w kwocie blisko 1 mln zł rocznie w przeliczeniu na 50 kierowców?

Zanim to napiszę, jak w prosty sposób możesz zaoszczędzić i uzyskać korzyść blisko 1 miliona zł w przeliczeniu na 50 zatrudnionych kierowców, zaprezentuję najpierw siebie oraz moim zdaniem najlepszy Polski zespół prawny Kancelarii Prawnej Viggen (który od 2 lat otrzymuje laur “Lidera Usług Prawnych” w Polsce), specjalizujący się od 25 lat w prawie pracy i prawie transportowym oraz prawie delegowania i do krajów UE.

Chce, żebyś dobrze poznał mnie i nasz wyśmienity (KILKUDZIESIĘCIO OSOBOWY) zespół prawny rozmieszczony na terenie całej Polski, składający się z wybitnych profesjonalistów prawa pracy branży transportowej.

Kadra Zarządzająca Kancelarii Prawnej Viggen podczas gali wręczania lauru: “Lider Usług Prawnych 2024r”

Nazywam się Mariusz Miąsko i jestem Prezesem i współwłaścicielem Kancelarii Prawnej Viggen Sp.j. (największej i prawdopodobnie najlepszej polskiej kancelarii prawa pracy w sektorze transportu drogowego).

Nasza kancelaria obsłużyła ponad 2 tysiące firm transportowych.

Oprócz tego świadczyliśmy usługi prawne dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ministerstw, Sejmu RP, Senatu RP, Spółek Skarbu Państwa, największuch polskich i światowych koncernów, uczelni publicznych, najbogatszych Polaków z “Listy 100”.

Nasz zespół pełnił lub pełni funkcje doradcze przy Ministerstwach: Cyfryzacji, Rolnictwa, Funduszy Regionalnych ect.

Zespół naszej Kancelarii składa się z profesorów i wykładowców akademickich, specjalizujących się w prawie transportowym.

Jesteśmy współautorami oficjalnej strategii rozwoju Sztucznej Inteligencji na lata 2025-2030 w Polsce oraz Liderem i członkami zespołu Grupy Roboczej ds. AI przy Ministerstwie Cyfryzacji w obszarze “Prawo Pracy i Sztuczna Inteligencja“.

prof. SGMK dr Mariusz Miąsko

Jestem doktorem nauk prawnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w specjalizacji naukowej “Prawo Pracy”, oraz profesorem uczelni, Szkoły Głównej Mikołaja Kopernika w Warszawie. Doktorat obroniłem z krajowego i międzynarodowego prawa pracy kierowców i firm transportowych. Mój doktorat przyczynił się do zmiany orzecznictwa Sądu Najwyższego w kwestii zasądzania wypłaty ryczałtów noclegowych kierowców. Uratowaliśmy dzięki temu setki firm transportowych. Posiadamy gigantyczne doświadczenie procesowe w branży TSL, wygraliśmy ponad 1000 procesów dla firm transportowych. Prawie wszystkie polskie firmy transportowe w Polsce korzystały z linii obrony w sprawie ryczałtów noclegowych, którą opracowałem i umieściłem za darmo na portalu JazdaPrawna.pl (są dostępne do dziś). Obecnie obowiązujące w Polsce zasady uzyskania dokumentu A1 dla WSZYSTKICH kierowców delegowanych z Polski do krajów UE także są naszego autorstwa. Opracowaliśmy je wspólnie z Ministerstwem Pracy oraz centralą ZUS w Warszawie. Również zasady naliczenia “kwoty buforowej” przy naliczaniu płac minimalnych kierowców w kilku krajach unijnych także zostały wynegocjowane z krajami UE przez naszą kancelarię. Wynegocjowaliśmy je z Ministerstwami Pracy Niemiec, Francji, Austrii ect. Można o tym przeczytać na naszym portalu branżowym www.JazdaPrawna.pl który założyliśmy kilkanaście lat temu dla przewoźników. Z treści które zamieszczamy na naszym portalu skorzystało 1,5 miliona unikalnych użytkowników z branży transportowej a więc prawdopodobnie Ty także. Z zakresu prawa transportowego, pracy, wynagrodzeń i delegowania a także oskładkowania i opodatkowania wynagrodzeń kierowców przygotowałem ponad 140 publikacji oraz kilka książek (opracowań naukowych recenzowanych). Natomiast cały nasz zespół wyspecjalizowanych prawników Kancelarii opracował ponad 250 specjalistycznych publikacji dla branży TSL. Byłem wielokrotnym uczestnikiem Podkomisji Transportowych w Sejmie RP i współautorem wielu nowelizacji prawa pracy oraz prawa transportowego. Jestem autorem wdrożonych do polskiego systemu prawnego rozwiązań prawnych z zakresu zatrudniania pracowników na podstawie umów cywilnoprawnych za które otrzymywałem oficjalne imienne podziękowania z mównicy Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i za które otrzymywałem oficjalne podziękowania w Belwederze od Ministra. Natomiast podczas posiedzenia w Pałacu Prezydenta RP, występowałem w charakterze eksperta z zakresu prawa pracy i cywilnoprawnych form zatrudnienia (można o tym przeczytać w internecie). Jestem pomysłodawcą i autorem dwóch najsłynniejszych polskich umów cywilnoprawnych (powszechnie opisywanych przez media) czyli Umowy o pomocy przy zbiorach (wdrożonej ustawowo do polskiego porządku prawnego) oraz Umowy o świadczeniu usług kierowania pojazdami – opracowanej dla ratowania polskich firm transportowych. Publikacje na temat każdej z tych umów były odczytane łącznie po blisko 100 tysięcy razy (w odniesieniu do każdej z umów z osobna). W firmach transportowych zrealizowaliśmy ponad 300 audytów prawnych, mamy w tym zakresie największe doświadczenie w Polsce, zrestrukturyzowaliśmy kilkaset Regulaminów Pracy i Wynagrodzeń firm transportowych, generując ogromne oszczędności dla przewoźników. Wyszkoliliśmy tysiące kierowców, oraz około 1000 właścicieli i managerów firm transportowych. Założyłem kanał na YT: dr Mariusz Miąsko prof. SGMK, poświęcony problematyce prawa pracy kierowców i przewoźników zawierający ponad 100 moich specjalistycznych filmów prawnych z którego skorzystało blisko pół miliona przewoźników i kierowców. W charakterze eksperta udzieliłem blisko 100 wywiadów z zakresu prawa transportowego i prawa pracy dla wszystkich najważniejszych mediów w Polsce. Jestem także pomysłodawcą i producentem jednego z najlepszych polskich programów kadrowo płacowych, służących między innymi do rozliczenia wynagrodzeń kierowców. Jest to JEDYNE w Polsce oprogramowanie, które po wejściu “Pakietu Mobilności” potrafi legalnie zaoszczędzić do 1 miliona zł rocznie w firmie transportowej (w przeliczaniu na każdych 50 kierowców zatrudnionych na podstawie “Umowy o świadczenie usług kierowania pojazdem”). Nasza Kancelaria uzyskała także oficjalne stanowiska ZUS, US, PIP, GIP, korzystne dla przewoźników (dostępne na naszym portalu JazdaPrawna.pl). Jestem także Prezesem najaktywniejszego w Polsce stowarzyszenia transportowego “Najlepsza Droga” (www.najlepszadroga.pl) w ramach którego zrealizowałem blisko 300 interwencji do najważniejszych instytucji w Polsce i UE w interesie polskich firm transportowych (wykaz dostępny na stronie stowarzyszenia). Byłem autorem skutecznych interwencji w Parlamencie Europejskim za zakresu czasu pracy kierowców (video dostępne na naszym portalu JazdaPrawna.pl). Przez 25 lat opracowałem wiele rozwiązań prawnych dla polskiej branży transportowej, na której przewoźnicy sumarycznie zaoszczędzili przynajmniej KILKA MILIARDÓW ZŁOTYCH.

A WIĘC JAK ZAROBIĆ 1 MILION W FIRMIE TRANSPORTOWEJ ?

Teraz, gdy nieco przybliżyłem moją specjalizację naukową i zawodową a także specjalność naszych wybitnych prawników z zakresu prawa pracy branży transportowej, powiem Ci w jaki sposób można legalnie uzyskać korzyść około 1 miliona zł rocznie w przeliczeniu na każdych 50 kierowców.

To o czym doskonale wiesz, to fakt, że unijny “Pakiet Mobilności” i polskie nowelizacje Ustawy o czasie pracy kierowców, drastycznie podwyższyły koszty zatrudnienia kierowców ale zapewne nie wiesz, że są takie rodzaje umów zatrudnieniowych kierowców, dla których koszty zatrudnienia niemalże NIE WZROSŁY. Taką umową jest opracowana przeze mnie 8 lat temu i wdrożona w kilkuset firmach transportowych:

“Umowa o Świadczeniu Usług Kierowania Pojazdem”

Jest to umowa bliźniaczo podobna do umowy o pracę z tą różnicą, że jest TAŃSZA O OKOŁO 1 MILION ZŁ ROCZNIE (w przeliczeniu ja każdych 50 kierowców).

 

Możliwe, że słyszałeś już o mojej umowie. Możliwe nawet, że niektórzy pseudo eksperci wmawiali Ci, że jest to umowa “samozatrudnienia” lub że nie jest bezpieczna, lub że nie jest korzystna dla kierowców.

Jeśli słyszałeś którąkolwiek z powyższych absurdalnych i nieprofesjonalnych informacji, oznacza to, że powinieneś pilnie rozważyć zmianę “doradców”, ponieważ w mojej opinii nie posiadają elementarnych kompetencji a mówiąc bardziej dosadnie, nie mają bladego pojęcia o czym mówią i w mojej opinii nigdy nie powinni świadczyć usług doradczych lub rozliczeniowych.

Po ostatniej nowelizacji przepisów, zespół naszej Kancelarii dokonał ponownego wyliczenia korzyści z tytułu Umowy o świadczenie usług kierowania pojazdami. Wyniki różnią się nieco względem wcześniejszych wyników sprzed nowelizacji. Dlatego warto zaprezentować najnowsze wyliczenie oszczędności.

Korzyści obliczono u realnego przewoźnika na realnych typach tras międzynarodowych na podstawie realnych plików DDD.

Oszczędności wyliczono na naszym autorskim oprogramowaniu i nie da się ich uzyskać korzystając z innego programu kadrowo płacowego. Wiem to, jako autor algorytmów oprogramowania kadrowo płacowego, ponieważ posiadam porównanie funkcjonowania innych programów kadrowo płacowych.

WYLICZENIE KORZYŚCI

„UMOWY O ŚWIADCZENIU USŁUG KIEROWANIA POJAZDAMI” 

W PORÓWNANIU DO UMOWY O PRACĘ

Wykaz średnich oszczędności pomiędzy umową o świadczenie usług, a umową o pracę w transporcie typu CROSS-TRADE w okresie 1 miesiąca – 1 842,42 zł.

Wykaz średnich oszczędności pomiędzy umową o świadczenie usług, a umową o pracę w transporcie BILATERALNYM w okresie 1 miesiąca – 1 453,98 zł

Wykaz średnich oszczędności pomiędzy umową o świadczenie usług, a umową o pracę w transporcie typu KABOTAŻ w okresie 1 miesiąca – 1 720,75 zł

 

Dodatkowo powyższą oszczędność mogą powiększyć się także o:

*- około 200 zł miesięcznie / 1 kierowcę – z tytułu oszczędności administracyjnych oraz oszczędności z tytułu braku konieczności uzyskania badań wstępnych i okresowych;

*- około 200 / 1 kierowcę z tytułu składki PFRON (dla tych firm, które opłacają PFRON)

*Obliczenia wykonano na podstawie realnych plików ddd, realnych kierowców wykonujących typowe przewozy w ramach  poszczególnych typów transportu w realnych firmach transportowych na terenie Austrii, Niemiec, Włoch, Belgii, Wielkiej Brytanii. Wyniki mogą różnić się w zależności od ilości realizowanych godzin jazdy kierowców lub krajów w których przewozy były realizowane. 

Wyliczenie zostało przeprowadzone na podstawie obowiązującego w prawa oraz wytycznych ZUS oraz US, które otrzymaliśmy na nasz wniosek.

WYLICZENIE KORZYŚCI ROCZNEJ:

średnio 1600 zł miesięcznej korzyści/1 kierowca x 50 kierowców x 12 miesięcy = 960 tys. zł rocznie

Drogi Przewoźniku, zadzwoń do nas WYŁĄCZNIE, gdy jesteś w grupie 3% świadomych przewoźników, którzy chcą mieć korzyść roczną blisko 1 milion zł od każdych 50 kierowców.

W takim przypadku zadzwoń pod numery telefonów:

stacjonarny: (12) 637-24-57

komórkowy: 509-982-577

komórkowy: 794 152 111

komórkowy: 519 140 984

lub napisz na adres: biuro1@viggen.pl; jak@viggen.pl

 

pozdrawiam serdecznie

prof. SGMK dr Mariusz Miąsko

Prezes Kancelarii Prawnej Viggen Sp.j.

www.viggen.pl

Oceń artykuł

Poprzedni artykułProf. Mariusz Miąsko o bezpieczeństwie Polski w kontekście sytuacji na Ukrainie oraz o zapaści systemu prawnego w Polsce
Następny artykuł“Samozatrudnienie” Kierowców – Czy opłaca się ?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj