APLIKACJA VTS
ZESTAWIENIE FUNKCJONLNOŚCI
VTS dla profesjonalistów to aplikacja do PRAWIDŁOWEGO I BARDZO SZYBKIEGO rozliczania kierowców zatrudnionych na podstawie Umów o Świadczenie Usług Kierowania Pojazdami lub umów o pracę.
PROGRAM JEST W PEŁNI DOSTOSOWANY DO PAKIETU MOBILNOŚCI. APLIKACJA UMOŻLIWIA RÓWNIEŻ ROZLICZANIE KIEROWCÓW NA UMOWACH CYWILNO-PRAWNYCH ORAZ KIEROWCÓW DO 3,5 T.
Zapytaj o ofertę dostosowaną do Twojej firmy!:
„Dołącz do firm, które powiedziały dość monopolowi programów do rozliczania czasu pracy i wynagrodzeń kierowców instalowanych na komputerach biurowych. Poczuj wolność dostępu do swojej aplikacji z dowolnego miejsca na świecie przez 24h na dobę. Koniec z godzinami ładowań plików, czasochłonnymi „aktualizacjami oprogramowania”, wykonywaniem kosztownych kopii zapasowych, błędnymi raportami i ceną nieadekwatną do potencjału wykorzystywanego w Twojej Firmie.”
- Pakiet „MINI”: Aplikacja VTS + szkolenie z Operatorem VTS
- Pakiet „MAX”: Umowa o świadczenie usług kierowania pojazdem + Aplikacja VTS + szkolenie z Operatorem VTS
Helpdesk programu oraz opieka merytoryczna w cenie!
ZAMÓW BEZPŁATNĄ PREZENTACJĘ PROGRAMU I WERSJĘ TRIAL DLA SWOJEJ FIRMY!
biuro1@viggen.pl tel.: 509 982 577
jak@viggen.pl tel.: 519 140 984
ak@viggen.pl tel.: 786 137 850
ZESTAWIENIE FUNKCJONALNOŚCI VTS |
||||
1 |
MODUŁ ZACZYTYWANIA DANYCH |
Pliki: 1 – DDD z karty kierowców; 2 – DDD z pamięci tachografu; 3 – GPS (format XLS, CSV); 5 – lub ręczne wprowadzenie danych; 6 – tabela załadunków (XLS) |
Możliwość importu danych z innego programu kadrowego* |
Możliwość wyeksportowania danych do zewnętrznego programu księgowego* |
2 |
MODUŁ MULTIDOSTĘPU |
Dostęp do aplikacji VTS lub jej poszczególnych modułów może posiadać w tym samym czasie (równolegle) dowolna ilość pracowników (operatorów), którym właściciel zechce udzielić dostępu – np.: spedytorzy, księgowe, kadrowe, rozliczeniowcy, dyrektorzy transportu etc. |
Dostęp do aplikacji VTS lub jej poszczególnych modułów pracownicy mogą posiadać za zgodą właścicieli firmy z dowolnego komputera lub smartfona z dowolnego miejsca na świecie z dostępem do internetu. |
|
3 |
SYSTEM EXTRA SZYBKICH OBLICZEŃ |
Dostęp do najszybszych serwerów obliczeniowych, umożliwiających extra szybkie wyliczenia wynagrodzeń oraz raportów naruszeń w czasie do 75% szybszym, niż większość aplikacji na rynku
|
Dzięki temu unikalnemu rozwiązaniu, obliczenia są drastycznie szybsze i czas wyliczenia wynagrodzeń jest bardzo krótki i tani |
|
4 |
MODUŁ EWIDENCJI CZASU PRACY KIEROWCÓW LUB INNYCH PRACOWNIKÓW |
Możliwość wykonania raportu ewidencji: 1 – z pilów DDD z karty kierowców lub 2 – z plików DDD z pamięci tachografu, lub 3 – z GPS, lub 4 – z XLS, lub 5 – z danych wprowadzonych ręcznie |
Możliwość: – legalnego obniżenia ilości godzin pracy w danym miesiącu dla umów cywilnoprawnych (do 5,5 godzin); – legalnego obniżenia ilości godzin pracy dla umów o pracę; |
Możliwość legalnego obniżenia kosztów z tytułu: – dodatków za godziny nadliczbowe, – dyżurów, – pracy w godzinach nocnych |
5 |
MODUŁ OKREŚLANIA TYPU TRANSPORTU (BILATERALNY, CROSS TRADE, KABOTAŻ, TRANZYT) |
Można określić typ transportu z plików: 1 – XLS (półautomatycznie); 2 – ręcznie (w pełni manualnie w aplikacji); 3 – zaimportować z plików wyeksportowanych z innej zewnętrznej aplikacji (półautomatycznie); 4 – określić automatycznie przez program VTS (nie dla wszystkich typów transportu****); 5 – manualnie (ręcznie) w programie VTS, np. przez spedytorów etc. |
Możliwość wykonania ewidencji dla: – umowy o pracę; – umowy o świadczenie usług kierowania pojazdem; – umowy zlecenie |
Możliwość wyliczenia ewidencji czasu pracy dla okresów rozliczeniowych od 1 do 3 miesięcy oraz dla podstawowego, równoważnego oraz indywidualnego rozkładu czasu pracy |
MODUŁ EDYCJI TYPU TRANSPORTU |
Możliwość: 1 – pełnej edycji typów transportów w aplikacji VTS; 2 – zmiany typów transportu w programie VTS |
|||
6 |
MODUŁ WYLICZENIA WYNAGRODZENIA KIEROWCÓW LUB INNYCH PRACOWNIKÓW Z UMÓW O PRACĘ |
Możliwość wyliczenia wynagrodzenia z: – umów o pracę |
Możliwość wyliczenia: – wynagrodzenia krajowego; – wynagrodzenia zagranicznego na poziomie płac minimalnych wszystkich krajów UE; – wyliczenia płac sektorowych wszystkich krajów UE;
|
Możliwość wyliczenia wynagrodzenia dla transportu: – bilateralnego; – cross trade; – kabotażu; – tranzytu; – nieobciążonego |
7 |
MODUŁ WYLICZENIA WYNAGRODZENIA KIEROWCÓW LUB INNYCH PRACOWNIKÓW Z UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG KIEROWANIA POJAZDAMI LUB UMOWY ZLECENIA |
Możliwość wyliczenia wynagrodzenia z: 1 – umów o świadczenie usług kierowania pojazdami; 2 – umów zlecenia |
Możliwość wyliczenia: – wynagrodzenia krajowego; – wynagrodzenia zagranicznego na poziomie płac minimalnych wszystkich krajów UE; – wyliczenia płac sektorowych wszystkich krajów UE; |
Możliwość wyliczenia wynagrodzenia dla transportu: – bilateralnego; – cross trade; – kabotażu; – tranzytu; – nieobciążonego |
8 |
MODUŁ DELEGOWANIA I WYLICZENIA DIET ORAZ RYCZAŁTÓW NOCLEGOWYCH DLA UMÓW O PRACĘ |
Możliwość wykonania raportu delegacji: 1 – z pilów DDD z karty kierowców lub 2 – z plików DDD z pamięci tachografu, lub 3 – z GPS, lub 4 – z XLS, lub 5 – z danych wprowadzonych ręcznie |
Możliwość wyliczenia diet oraz ryczałtów noclegowych dla: – umów o pracę w Polsce; |
Możliwość wyliczenia: – wartości hipotetycznych diet do ulgi oskładkowania płacy sektorowej; – wartości diet i ryczałtów noclegowych do zaliczenia ich do wynagrodzenia w umowach cywilnoprawnych |
9 |
MODUŁ DELEGOWANIA I WYLICZENIA DIET ORAZ RYCZAŁTÓW NOCLWGOWYCH DLA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG KIEROWANIA POJAZDAMI LUB UMOWY ZLECENIA |
Możliwość wykonania raportu delegacji: 1 – z pilów DDD z karty kierowców lub 2 – z plików DDD z pamięci tachografu, lub 3 – z GPS, lub 4 – z XLS, lub 5 – z danych wprowadzonych ręcznie |
Możliwość wyliczenia diet oraz ryczałtów noclegowych dla: – Umów cywilnoprawnych w Polsce i za granicą; |
Możliwość wyliczenia: – wartości hipotetycznych diet do ulgi oskładkowania płacy sektorowej; – wartości diet i ryczałtów noclegowych do zaliczenia ich do wynagrodzenia w umowach cywilnoprawnych |
10 |
MODUŁ DOPŁAT DO PŁAC MINIMALNYCH LUB DO PŁAC SEKTOROWYCH W KRAJACH UE DLA UMÓW O PRACĘ ORAZ DLA UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG KIEROWANIA POJAZDÓW LUB UMOWY ZLECENIA |
Możliwość: 1 – ustalenia i wyliczenia proporcji polskiego wynagrodzenia kierowców lub pracowników delegowanych do sumy wynagrodzenia sektorowego za pracę w poszczególnych krajach UE; 2 – doliczenia proporcjonalnej części polskiego wynagrodzenia do wynagrodzenia sektorowego za pracę w poszczególnych krajach UE |
||
11 |
RAPORT UPROSZCZONY WYNAGRODZEŃ |
Możliwość wykonania: – indywidualnego uproszczonego raportu wynagrodzeń pracownika; |
Możliwość wyeksportowania wartości wynagrodzeń do zewnętrznego programu księgowego * (bardzo duża oszczędność czasu wyliczenia wynagrodzeń) |
|
12 |
RAPORT PEŁNY WYNAGRODZEŃ |
Możliwość wykonania: – indywidualnego pełnego raportu wynagrodzeń pracownika; |
Możliwość wyeksportowania wartości wynagrodzeń do zewnętrznego programu księgowego * (bardzo duża oszczędność czasu wyliczenia wynagrodzeń) |
|
13 |
PODMODUŁ LISTY PŁAC |
Możliwość wykonania: – pełnej listy płac wszystkich pracowników. |
||
14 |
MODUŁ OPTYMALIZACJI KOSZTÓW WYNAGRODZEŃ |
Możliwość obniżenia kosztów wynagrodzenia: 1 – poprzez „włączenie” kilkunastu mało znanych ustawień wynikających z prawa pracy; 2 – poprzez zaliczenie diet i ryczałtów noclegowych ma poczet płacy sektorowej w umowach cywilnoprawnych |
Możliwość obniżenia kosztów pracy pracowników delegowanych: – od kilkuset złotych miesięcznie per kierowca; |
W tym module zastosowano zbiór unikalnych rozwiązań prawnych oraz algorytmicznych nie stosowanych w części lub całości w innych programach, umożliwiających legalnie na ogromne oszczędności |
11 |
MODUŁ KADROWO PŁACOWY (UPROSZCZONY) |
Możliwość: 1 – wyliczenia pełnego oskładkowania wynagrodzenia (ZUS); 2 – wyliczenia opodatkowania wynagrodzenia (US); |
||
MODUŁ WYKAZU WSZYSTKICH STAWEK WYNAGRODZEŃ SEKTOROWYCH OBOWIĄZUJĄCYCH W KRAJACH UE |
Możliwość: – podglądu zaktualizowanych stawek płac sektorowych obowiązujących we wszystkich krajach UE |
|||
MODUŁ AUTOMATYCZNEGO POBIERANIA I PRZELICZANIA KURSÓW WALUT Z ECB ORAZ NBP |
Możliwość: 1 – automatycznego (bezobsługowego) przeliczania kursów walut diet i ryczałtów z NBP (Narodowy Bank Polski); 2 – automatycznego (bezobsługowego) przeliczania kursów płac sektorowych według kursu ECB (Europejski Bank Centralny) |
|||
12 |
MODUŁ „TURBO ROZLICZEŃ” |
Specjalnie logicznie ułożony proces rozliczeń, pozwala wyliczyć wynagrodzenia kierowców lub innych pracowników w ekspresowo szybkim czasie (nawet o 75% szybciej od niektórych innych znanych programów) |
||
13 |
MODUŁ WYLICZENIA KWOTY KAR FINANSOWYCH ZA NARUSZENIA CZASU PRACY KIEROWCÓW |
Możliwość: 1 – wyliczenia naruszeń za przekroczenia okresów prowadzenia, przerw i odpoczynków z rozporządzenia 561/2006 WE; 2 – hiper szybkiego wychwytywania nieudokumentowanych okresów aktywności w których należy pilnie wystawić “Zaświadczenie Działalności Kierowców”; 3 – automatycznego wystawiania „Zaświadczeń Działalności Kierowców” w okresach nieudokumentowania okresów aktywności; 4 – automatycznego wskazywania miejsc na osi czasu, w których kierowca powinien powołać się na art. 12 rozporządzenia 561/2006 WE, celem uniknięcia kary finansowej dla siebie, dla przewoźnika oraz dla posiadacza CKZ. |
W tym module zastosowano zbiór unikalnych rozwiązań prawnych oraz algorytmicznych nie stosowanych w części lub całości w innych programach, umożliwiających legalnie na ogromne oszczędności czasu podczas wystawiania Zaświadczeń Działalności Kierowców |
|
14 |
MODUŁ GENEROWANIA PODPISÓW ELEKTRONICZNYCH |
Możliwość wygenerowania: 1 – podpisu elektronicznego dla kierowców / pracowników; 2 – podpisu elektronicznego dla pracodawców lub jego przedstawiciela |
Funkcja przydatna do podpisywania E-urlopówki (Zaświadczenia działalności kierowców) |
|
15 |
MODUŁ ZDALNEGO WYSTAWIANIA ZAŚWIADCZEŃ DZIAŁALNOŚCI KIEROWCÓW |
Możliwość automatycznego wypełnienia, wystawienia oraz wysłania do kierowcy na telefon elektronicznego Zaświadczenia Działalności Kierowcy z podpisem elektronicznym |
Możliwość wystawienia Zaświadczenia działalności kierowcy oraz wysłanie na telefon kierowcy (e-„urlopówki”) w kilkanaście sekund |
W tym module zastosowano unikalne rozwiązanie prawne oraz algorytmiczne nie stosowanych w innych programach w Europie, umożliwiając legalnie na ogromne oszczędności czasu podczas wystawiania Zaświadczeń Działalności Kierowców oraz unikanie kar podczas kontroli drogowych kierowców |
16 |
FUNKCJA AUTOMATYCZNEGO PODPINANIA ZAŚWAIDCZENIA DZIAŁALNOŚCI KIEROWCÓW POD PLIK DDD W KTÓRYM WYSTĄPIŁA ZMIANA (NADPISANIE) RODZAJU AKTYWNOŚCI KIEROWCY |
Możliwość: 1 – automatycznego podpięcia Zaświadczenia działalności kierowców pod nieudokumentowane okresy aktywności w plikach DDD; 2 – automatycznego podpięcia Zaświadczenia działalności kierowców pod inne typy aktywności np.: okresy prowadzenia, odpoczynki, etc. |
||
17 |
MODUŁ K.R.E.P.T.D. |
Możliwość wyliczenia współczynnika punktowego utraty Licencji Transportowej
|
Możliwość wyliczenia tzw.: PN – poważnych naruszeń; BPN – bardzo poważnych naruszeń; NN – najpoważniejszych naruszeń. |
Moduł jako jedyny na rynku prawidłowo wylicza ograniczenia pracy kierowcy do 10 godzin, przypadku pracy kierowcy w tzw.: „kwalifikowanych godzinach nocnych”, co chroni przewoźnika, przed utratą „dobrej reputacji” i Licencji Transportowej |
18 |
MOCUŁ WYLICZENIA URLOPÓW ORAZ EMISJI DOKUMENTACJI URLOPOWEJ |
Możliwość: 1 – monitorowania wymiaru urlopów; 2 – zaznaczania w kalendarzu elektronicznym ilości oraz rodzajów urlopów; 3 – emisji Zaświadczenia działalności kierowców, które obowiązkowo musi być wystawione zawsze, gdy kierowca odbiera urlop wypoczynkowy.
|
||
19 |
MODUŁ WYKONALNOCI FRAFTU |
Wyliczenie na podstawie realnych plików DDD konkretnego kierowcy, możliwości dotarcia do określonego miejsca kierowcy i pojazdu w kontekście indywidualnie wykorzystanych norm 4,5 godzinnych, dziennych, tygodniowych i dwutygodniowych norm okresów prowadzenia, przerw i odpoczynków. |
Możliwość: – oznaczenia na mapie miejsca przeznaczenia – wgrania plików DDD konkretnego kierowcy – uzyskania odpowiedzi w ciągu kilku sekund, co do możliwości dotarcia do miejsca przeznaczenia i możliwości zaplanowania trasy |
|
20 |
MODUŁ RAPORTÓW VTS GENERUJE ŁACZNIE 18 TYPÓW RAPORTÓW |
Możliwość generowania 11 raportów: 1 – Raport ewidencji czasu pracy z pików DDD Karty Kierowcy; 2 – Raport ewidencji czasu pracy z plików DDD tachografu cyfrowego; 3 – Raport porównawczego czasu pracy kierowców w Karty Kierowcy i Tachografu Cyfrowego; 4 – Raport kar z naruszeń czasu pracy kierowców z Rozporządzenia 561/2006 WE; 5 – Raport naruszeń zbiorczy (np.: miesięczny roczny etc.) dla jednego kierowcy; 6 – Raport zbiorczy dla wszystkich kierowców lub grupy kierowców; 7 – Raport naruszeń dla firmy; 8 – Raport KREPTD, określającego kiedy przewoźnik może utracić Licencję Transportową; 9 – Raport przebiegu kilometrowego pojazdów; 10 – Raport delegacji – wyliczenia diet i ryczałtów noclegowych; 11 – Raport Indywidualny Dopłat; 12 – Raport zbiorczy dopłat (wszystkich kierowców ze wszystkich krajów UE) 13 – Raport wynagrodzeń sektorowych w poszczególnych krajach UE; 14 – Raport dopłat do płac sektorowych; 15 – Raport wynagrodzeń uproszczony; 16 – Raport wynagrodzeń szczegółowy; 17 – Lista Płac – zawierająca wyliczenie ubruttowienia wynagrodzenia 18 – Raport przekroczenia granic na potrzeby wyliczenia płacy sektorowej; |
||
21 |
MODUŁ INFORMACJI O AKTUALIZCJACH W PROGRAMIE VTS |
Możliwość: – podglądu do wykazu wszystkich zmian w programie VTS na osi czasu oraz terminu (daty) zmiany lub dodatku w programie |
||
22 |
NAGRODY |
Nagroda koncernu informatycznego IBM za finał konkursu na najbardziej innowacyjną aplikację w Polsce |
||
REKOMENDACJE NAUKOWE |
VTS to jedyna na rynku aplikacja na rynku zaprojektowana przez prawników i naukowców prawa pracy oraz jedyna rekomendowana przez wybitnego profesora – Kierownika Katedry Prawa Pracy U.J. w Krakowie |
|||
VTS – LONTEX (aplikacja opracowana w kooperacji firm VTS Project i Lontex) |
||||
1 |
MODUŁ TRANSMISJI PLIKÓW DDD Z TC DO APLIKACJI VTS |
Możliwość: – automatycznej i bezobsługowej transmisji plików DDD z TC do aplikacji rozliczającej wynagrodzenie VTS; – zaznaczenia w TC znacznika pobrania danych w przewidzianym prawem interwale czasu; – transmisja danych za pomocą zamontowanej w kabinie centralki GPRS, karty SIM; – transmisja realnych pełnych plików DDD wprost z TC a nie „ramek” plików – przez co pobierane sią wierne i kompletne dane dotyczące czasu jazdy , przerw i odpoczynku. |
||
2 |
CENTRALKA TRANSMISJI DANYCH |
Możliwość: – transmisji danych z TC; – transmisji danych z szyny CAN pojazdów; |
Zapewnia transmisję nie tylko plików DDD z TC lub Karty Kierowców ale dodatkowo wszystkich parametrów pracy pojazdów takich jak np.: silnik, światła, spalanie, stan techniczny, metodyka prowadzenia pojazdy, awarie etc. |
|
3 |
MODUŁ GEOLOKALIZACJI GPS |
Możliwość: – geolokalizacji wszystkich pojazdów na mapie za pomocą GPS; – „tunelowania” trasy pojazdu; – planowania tras pojazdów. |
*na indywidualne zlecenie klienta – na odrębnie ustalonych warunkach