Uprzejmie informujemy, że wnioski o wydanie świadectwa kierowcy realizowane są również bezpośrednio na Sali Obsługi Klienta w godzinach 8.30 -15.30, co skutkuje znacznym skróceniem czasu oczekiwania na wydanie świadectwa kierowcy.
Informacje merytoryczne dot. realizowanych wniosków mogą Państwo uzyskać za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem swiadectwa.kierowcy.btm@gitd.gov.pl (czas odpowiedzi wynosi maksymalnie 24 godziny).
Ponadto codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00 – 14.00 pod numerem telefonu 22 220 43 17 czynny jest pomocniczy dyżur telefoniczny. Kontakt telefoniczny powinien następować tylko w sprawach merytorycznych.
Wszelkie informacje na temat stanu zarejestrowanego wniosku znajdą Państwo po wpisaniu numeru NIP przedsiębiorstwa na stornie internetowej:
http://www.gitd.gov.pl/dla-przedsiebiorcow/sprawdz-stan-realizacjiwniosku
W innych sprawach Biuro ds. Transportu Międzynarodowego zapewnia kontakt zgodnie z Informacją nr 60/2016
pod następującymi adresami mailowymi:
licencje.osoby.btm@gitd.gov.pl
linie.regularne.btm@gitd.gov.pl
zezwolenia.osoby.btm@gitd.gov.pl
licencje.rzeczy.btm@gitd.gov.pl
sluzby.kontrolne.btm@gitd.gov.pl
potrzeby.wlasne.btm@gitd.gov.pl
certyfikaty.pojazdy.btm@gitd.gov.pl
swiadectwa.kierowcy.btm@gitd.gov.pl
kurier.zezwolenia.btm@gitd.gov.pl
kurier.licencje.btm@gitd.gov.pl
Informujemy, że zgodnie z art. 35 kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 267) załatwienie sprawy następuje niezwłocznie, natomiast załatwianie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
Źródło: gitd.gov.pl