W czwartej części naszego cyklu proponujemy pakiet pełnej obsługi prawnej dostosowany do potrzeb firmy funkcjonującej w czasie kryzysu. Oprócz stałych, bieżących działań w ramach standardowej obsługi „Silnik Prawny”, którą realizujemy od lat dla naszych Klientów, w obecnej sytuacji oferujemy wsparcie skoncentrowane na pomocy Przedsiębiorcy, dla którego wyzwaniem jest odnalezienie się w nowej rzeczywistości. Prawnicy i Eksperci Kancelarii Prawnej Viggen są do dyspozycji, aby przeprowadzić Państwa przez gąszcz zupełnie nowych i ciągle zmieniających się przepisów.
Co proponujemy?
obsługę firmy w ramach systemu „Silnik Prawny”:
– windykowanie należności
– pomoc w trakcie kontroli na drodze/w przedsiębiorstwie
– odwołania od decyzji administracyjnych/mandatów
– dostęp do poradnika dotyczącego płac minimalnych (aktualizowany na bieżąco)
– pomoc w zgłaszaniu delegacji do Niemiec, Francji, Austrii oraz Niderlandów
– nieograniczoną ilość zapytań prawnych dla kierowców, pracowników administracji oraz zarządu
– dostęp do programu „Wirtualny Audytor”, bieżący audyt dokumentacji, comiesięczne raporty dokumentacji
– ! NOWOŚĆ – możliwość przetestowania najnowszego programu Menadżer Załadunku, który umożliwia zdalny nadzór nad procesem załadunku.
– oraz wiele innych
Dodatkowo w czasie pandemii w ramach „Silnika Prawnego” będą realizowane:
poradnictwo w ramach tarczy antykryzysowej, bieżąca pomoc w załatwianiu formalności w zakresie:
– zwolnień ze składek, odraczania lub rozkładania na raty składek ZUS,
– dofinansowania wynagrodzeń pracowników, dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników,
– odraczania terminów płatności lub rozkładania na raty zapłaty podatku, zaległości podatkowej wraz z odsetkami za zwłokę lub odsetkami od nieuregulowanych w terminie zaliczek na podatek,
– dostosowania istniejących umów, tworzenia umów dla nowych kierowców/pracowników.
Zakres obsługi mogą Państwo ustalić indywidualnie z naszym działem handlowym.
Więcej informacji:
biuro1@viggen.pl, 509-982-577; jak@viggen.pl, 519-140-984
Kancelaria Prawna Viggen Sp.j.
Czytaj także:
- Tarcza Antykryzysowa – nareszcie konkretne wytyczne ws. badań lekarskich oraz uprawnień kierowców
- Umowy dla nowych pracowników w ramach pakietu pomocowego
- Przygotowujemy POROZUMIENIE O WARUNKACH I TRYBIE WYKONYWANIA PRACY W OKRESIE PRZESTOJU LUB OBNIŻONEGO WYMIARU PRACY
- „…tworząc aplikację VTS do ZDALNEGO zarządzania FIRMAMI z DOMU wiedziałem, że świat się zmieni i ludzie będą wykonywali pracę z domu ZDALNIE. Nie przypuszczałem jedynie, że proces ten przyspieszy wirus…”
- WYSTAWIAJ BEZPIECZNIE ELEKTRONICZNE „URLOPÓWKI” Z DOMU BEZ KONTAKTU Z KIEROWCAMI
- Rejestrujesz się w 2 minuty i sam ZDALNIE liczysz wynagrodzenie z DOMU lub dowolnego BEZPIECZNEGO miejsca
- Windykacja należności w ramach pakietu pomocowego dla firm transportowych – zyskaj dodatkowe 40 euro od każdej faktury
- Rada Przedsiębiorców MŚP – zasady korzystania z pomocy Tarczy Antykryzysowej
- Wykaz wprowadzonych przez kraje UE odstępstw od norm czasu prowadzenia pojazdu
- Zgłoszenie delegacji w ramach pakietu pomocowego dla firm transportowych
- Pakiet pomocowy i solidarnościowy dla firm transportowych
- VTS przeciw COVID-19
- Odstąpienie od umowy rezerwacyjnej i deweloperskiej oraz renegocjacja tych umów
- Windykacja należności – odzyskamy Twoje pieniądze – jesteśmy skuteczni